Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Kommer hjem fra job i dag og slår på tvn.....men finner ikke prime og food:( Nå er det bare reklame for entertainment og lifestyle kanaler som skal starte i morgen. Noen andre som har det slik i dag?? Er forresten Canal digital....ikke fått noe beskjed om kanalbytte heller. jeg som likte de to kanalene såå godt:(
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Vet det, er kjempeskuffet Spesielt glad i BBC food, grrrrr dårlig gjort å ta den vekk. Har sett på hjemmesidene deres at det har vært de du nevner i stedet for prime og food, men har bare ikke koblet at de skulle "bytte ut" kanalene.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Prime og food kommer vel inn under lifestyle, såvidt jeg har forstått..
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Fillern!!!! Ja, jeg kunne sitte en hel kveld å se på food.....mye inspirasjon der:) hvorfor endre ett godt konsept spør nå jeg....men,men, har vel ikke så mye vi skulle ha sakt i denne sammenhengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå