klar for 3? Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hvor tidlig fikk dere mens, og blødde dere vanlig lengde/mengde?
Sanna :o) Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei! ) Jeg har hatt hormonspiral. Jeg tok den ut for noen dager siden og begynte og blø med en gang. Legen sa jeg ville få noen småblødninger.Det fikk jeg.Dagen etter blødde jeg som ved en normal menstruasjon. Men jeg vet at ikke alle får mens med en gang og at du da kan bli gravid. Spørs vel litt hvor du er i syklus og sånn fra før. Når man fjerner en spiral gjør legen det som regel når man har mens fra før for og komme i rett syklus med engang. Lykke til!
julius06 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Hadde småblødninger etter jeg tok den ut og fikk mensen som normalt, men blødde mer. Så ble jeg gravid
klar for 3? Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har tatt min ut, men blødde så lite og i bare 2 dager. Og så fikk jeg så rare symptomer, ømme pupper forrige uke og kvalm denne. Er nok bare innbildt svangerskapssyke hvis det er noe som heter det, men jeg ville bare høre hvordan det var for andre;)
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Fikk mens 2 dager etter jeg tok ut hormonspiralen. Blødde vanlig i 5 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå