Gå til innhold

Blødninger og smerter, men positiv test???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testa positivt for fire dager siden. Har hatt noe småblødning, og i dag synes jeg det har vært nesten like sterkt som vanlige mensblødninger. Dog litt mindre sterkt, og lysere. Det gjør også vondt, men ikke like vondt som ved mens. Hva skjer? Noen som har erfart noe slikt? Og - dersom jeg tar en ny test, vil den da være pålitelig? Jeg er bekymra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt kontakt med lege hvis jeg var deg..

Skrevet

Takk, jeg har snakket med lege i dag. Har nok mista det, for i natt blødde jeg veldig, og i dag kjennes jeg ikke gravid ut. Legen sa det var ingen grunn til å undersøke med mindre jeg ble dårlig, feber eller noe slikt. Kroppen ordner opp. Nå blir det pause i prøvinga, og jul istedet...

Skrevet

Jeg ville også kontaktet legen om jeg var deg! alt kan selvfølgelig være i sin skjønneste orden, men hvis du kontakter legen slipper du hvertfall å bekymre deg.. Jeg testet i går kveld bare for å se, å den er fremdeles svak positiv til tross for at d er 2 uker siden jeg fikk vite at spiren var sluttet å vokse. Så nei, d er ikke bestandig man kan stole på positiv test..

Håper på det beste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...