Gå til innhold

Fest deg da, hodet


niania

Anbefalte innlegg

Føler meg så lite fødeklar når hodet fortsatt er bevegelig og det bare er 10 dager igjen til termin. Betyr det at det er stor sjanse for at jeg kommer til å gå over? Gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hodet fester seg ikke hos alle før fødsel... min søster fødte for en måned siden, babyen sitt hode var ikke festet . Syns hun sa noe om at hos førstegangsfødende er det større sjanse for at hodet ikke fester seg enn hos de som har født tidligere. Så det trenger vel ikke bety at du har noe større sjanse for å gå over.selv om hodet ikke har festet seg.. :-) sist kontroll var ikke hodet festet hos meg heller.. (da var jeg 36+4)..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var omvendt jeg..

At det er større sjangs for at hodet ikke fester seg hos fleregangsfødende..

Men tror ikke det har noe å si med tanke på overtid osv..

Man hører de der det ikke har festet seg og føder før termin, og der det har festet seg og de føder både 1 og 2 uker etter termin..

Lykke til til oss alle sammen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Min jordmor sa at siden jeg er andregangs fødende og bare to år siden forrige fødsel, så er det slett ikke sikkert at hode fester seg før evt vannet går eller når jeg bynner å få rier. Bekymrer meg lite for dette, bare opptatt av at hode forblir vendt nedover fremdeles. Er selv i uke 37.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...