Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Vi flyttet til England for ca et år siden, etter to år i Norge. Er så utrolig glade for at vi gjorde dette- og kan vanskelig se for oss at vi noen gang flytter tilbake til Oslo. 'Alt' er bedre her synes vi- skolen til eldstemann, bhg til lillejenten, maten, shoppingen, menneskene, jobbene våre... Andre som er glade for at de flyttet ut?
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei, jeg har bodd i England i snart 8 aar naa og har brukt masse energi paa aa irritere meg over England og paastaa at alt er mye bedre i Norge. Men naa har jeg jo innsett at dette egentlig ikke stemmer, og trives i grunnen veldig godt her. Er enig i at skoler, barnehager, mat, shopping og menneskene her er supre, men det jeg IKKE liker er at jeg kunne ha jobbet 37 timer i uka, mens her er det 52, og det utgjoer en STOR forskjell synes jeg..... Hvor mye jobber du/dere? Og hvor bodde dere foer dere flyttet til Norge?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Jeg flyttet tilbake til Norge fra Belgia for en stund siden. Jeg lengter tilbake og hadde flyttet dit på flekken dersom de økonomise betingelsene hadde vært bedre. Jobbene vi hadde var dessverre for dårlig betalt til at vi ønsket dette i lengden. Men, men. Norge er OK også, men jeg hadde ikke hatt noe problem med å bo i utlandet permanent.... Har aldri hatt denne "Norge er myyye edre enn alt annet" - heller tvert i mort på enkelt områder.... Spesielt på mentalitet og holdninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå