aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Da var min nydelige lille, store sønn kommet til verden!! Han kom på termin 26. november og er en stor gutt. 4060 g og 52 cm. Begynte med at jeg var på kontroll på morgenen og ble tøyd/strippet. Noen timer senere var det i gang med rier som det ble kortere og kortere tid mellom. Ble innlagt på kvelden, men det sto stille med 3-5 min mellom riene. Etterhvert tok jordmor vannet og da kom de effektive og virkelig vonde riene ganske kjapt, halvannen time etter vannet ble tatt var han ute. Er veldig åpen for smertestillende, men denne gangen hadde jeg ingenting smertestillende. Angret litt på det da det var for sent:-) Takk for meg og lykke til til alle dere som venter på å treffe nurkene deres!! Det er så fantastisk når en endelig får se hvem som har bodd der inne alle disse månedene:-)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer så mye med prinsen!! Kose dere masse nå! hva skal lille "store" gutten hete da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå