♥ DAME Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Lurte på å kjøpe på dagligvarebutikk, men kanskje det er dårligere kvalitet der? Jeg er jo gravid for første gang, så jeg kommer til å spørre dere om mye rart fremover )
~Mita~ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 jeg kjøper smokkene og flaskene på rema.. de har de samme merkene der som på f.eks. reflex .
2SønnerSmå Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde dr brown flaskene til babystadiet,og kjøpte noen på dagligvare når han ble større =)
♥ DAME Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 OK Da kjøper jeg på dagligvare jeg også, er vel LITT billigere der også
3xMamma :) Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Men ikke kjøp stort lager ennå. Noen unger vil ikke ha hverken smokk eller flaske og da er det kjedelig med stort lager. Det finnes også forskjellige typer smokk. Min minste kunne bare ha Nuk, da hun brakk seg av Mam-smokkene. Dette vet man ikke på forhånd. Smokk anbefaler man også å vente med til ammingen er i full gang. Så du har ikke dårlig tid )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 De selger jo Avent i de fleste dagligvarebutikker og det er jo ikke dårlig kvalitet. Kun den serien jeg trengte til førstemann (og Mam smokker), så da er det ok når det ikke koster noe ekstra og er lett å få tak i )
♥ DAME Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2008 Tusen takk for tips 2(snart3)xMamma ) Er jo så sugen på å kjøpe litt av hvert, men kanskje jeg skal hale det ut litt lenger ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå