rødt&blått Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Nå har jeg søkt litt her og ser, men finner ingen ønskeliste, så dalager jeg likesågodt en her! Mine/våre ønsker: Flanellsengesett str. 210 i lengden.. + flanellaken Racelett-jern Steketakke Bodybutter-mandel Vannglass i EvaSolo-serien Fondusett Små krystall-telysglass ...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Nye kasseroller Nye håndduker Enda flere glass i vinglass serien vi samler på Is skjeer i settet vi samler på Teater billetter og barnevakt en kveld Tovede sitteunderlag til hele familien Jeg ønsker i tillegg: Langrennsski m staver og sko Ny mobil Rosa ull undertøy ;o) Nytt undertøy Gavekort på klær Bunadspose
rødt&blått Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 + Jernstekepanne Barnevakt -jaa! Skisko Glassfat/skål/kakefat med stett ..men øverst på lista står egentlig symaskin med monogram-program.. noen som har en som kan anbefale meg en type?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Gavekort på ikea... =) Vi skal pusse opp soverommet, og gidder ikke ønske oss enda en stygg lysestake som havner i boden og kommer frem en gang i året for syns skyld, så da ønsker vi oss gavekort så vi kan velge ut det vi ønsker oss selv=)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Den store Disney DVD pakka!! Morgenkåpe, det er deilig når man kommer inn i en kald stue om morran PENGER, for vi skal kjøpe oss videokamera
Monajenten Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 - Deler til Rosendal serviset - Pinnekjøttpanne - Kreppsengetøy Hmmm..... Har ikke så mange flere sånne ønsker egentlig, ønsker meg masse klær:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå