gutt + knøtt i magen Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Eg er 20 år, har aldri hatt forsinket mens. No er eg 12 dager over IKM. Men har berre negative tester og begynner å bekymre meg. Kan det vera noko gale? Håper på svar!!!
Lillemor + bittelillemor Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei Jeg hadde en veldig forsinket syklus for noen måneder siden, med bare negative tester. TR kom til slutt.. Spurte legen, og hun sa at det er sånn som kan skje innimellom - at syklusen bare hopper over en gang eller kommer i ulage pga hormoner, stress, eller lignende. ikke for å bringe dårlige nyheter altså... kan jo helt fint hende at din situasjon er annerledes! Du kan jo vente og se an litt.. '' Uansett - lykke til!
gutt + knøtt i magen Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Trur ikkje eg er gravid, men vert så utrulig stressa av å ha det sånn. Håper sjølvsagt at eg er gravid, men har ikkje tru på det. Men hoppe over ein periode fosinker det så mykje... Går det an å bli gravid uten å ha fått mensen i forrige periode?? Har vert gravid før, men dårlig planlagt så er ikkje vane med dette... Vert heilt ute av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå