Ønsker-en-til Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Tok en CB test idag. Der var det jammen meg en skyggestrek! Men er det slik at hvis den er negativ så ser du absolutt (!!) ingenting annet enn den vannrette streken? Det jeg mener er: Går det an å skimte den loddrette streken gjennom om en ikke er gravid...? Ble knotete dette....Tørr ikke ta noen glede på forskudd..såvidt streken skimtes..
2010 Mammaen Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hvis den er utydelig er den vel likevel positiv? men noen ganger kan man jo se hvor streken skal være, uten at det er en strek der, om du skjønner?
Ønsker-en-til Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Ja det var vel egentlig det jeg mente ja. Så det går an altså? Men det er en skyggestrek......
liten spire Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 så lenge det er en strek så skal du være gravid. du skille nemmelig bare ut det hormonet som slår ut på testen når du er gravid. er du fortsatt usikker kjøp det en ny test i morgen . jeg stolte heller ikke på min første test så kjøpte meg en digital test fra cleareblu og der var det ingen tvil for der står det enten gravid eller ikke gravid lykke til
!!!fiona!!! Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hvis det er en skygge der så skal den tolkes som positiv... selv måtte jeg ta tre tester for å være sikker...Men tror nok du er gravid ja...
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Ta en digital test.. da står det så fint GRAVID eller IKKE GRAVID....kan ikke feiltolkes...
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 har fått en sånn strek bare når jeg har vært gravid.. har ikke skimta streken i det hele tatt når den har vært negativ.. hadde begynnt å gleda mej litt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå