gullemitt09 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Trenger litt råd, eller bare noen synspunkter =D Hadde ikm i går, men ingen tegn til tanta enda.... =O Testet på fredag, den var negativ. Men har bare 26-28 dagers syklus, kan det da hende at det var for tidlig til å slå ut på en test(type billigtest)?? Sist gang jeg var gravid, testet jeg ikke positivt før 10 dager over ikm... Tror noen det kan være håp for meg denne mnd?????? Har masse mensmurringer, så venter egentli tanta når som helst, men det har jeg gjort siden fredag... Blir gal av dette hær... Har i grunnen roet ned alt babystyr, så har ikke vært hær inn på 2mnd... Men nå trengte jeg noen som kan ha litt peiling =D=D *Klem*
Solisolden Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hvis du ikke testa pos før 10 dager over IKM sist, kan vel det være tilfelle denne gangen også??? er ikke sikkert kroppen har produsert nok hcg enda?? Så lenge ikke tanta kommer er det jo allltids håp! Men jeg har jo selv blitt skuffa noen ganger når Tr har vært forsinka... Men krysser fingrene for at det er en liten spire der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå