Gå til innhold

Gravid med nr. 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder deg til torsdag, eller? Jeg er såååå spent!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaa jeg gleder meg:) blir spennende:) gleder meg til du skal teste oxo:)

Skrevet

Ja, det blir kjempespennende! Men kjenner at jeg gruer meg litt og.. tenk om jeg blir skuffet enda en gang.. :/

Men gjelder vel å holde motet oppe;) Hehe!

Skrevet

Ja du har jo en del symptomer da;) hehe... nå bestiller vi syden tur:) siden vi ikke får dratt i sommer, så må vi ha oss en tur på nyåret:)

Skrevet

Å, det høres utrolig herlig ut! Dere er heldige! :) Håper vi får råd til en tur snart og:-D

Greit å reise litt før babyen kommer;)

Tenk at dere fikk det til så fort denne gangen også! Heldiggriser ass!!! :) Gleder meg til du får sånn stooor mage, det er så fint:) Blir Espen redd for deg da? Hehe!

Skrevet

hadde vært kult om dere blei med dit vi skal da:) jeg kan si hva hotellet heter i morra, så kanskje dere kan bestille senere evnt? hadde vært knall bra:)

Ja det er helt sykt at vi har fått det til så fort, blir helt sjokka jeg:) uff det blir skummelt å få stor mage.. hehe.. ja espen blir litt redd da..hihi...

Hvilke navn har du på blokka nå a?

Skrevet

Ja, det hadde vært kult! :)

Navn, ja.. vi er jo ikke helt enige akkurat. Men jeg tror jeg har fått Are litt på gli med Eira da. Hvis det blir jente. Han vil ha et mellomnavn til det navnet i tilfelle;) Du får fortsette å bearbeide din kjære med Joakim? Joachim? Åssen vil du at det skal skrives i tilfelle?

Fy søren, internetten er skikkelig treig nå ass.. kjipt!

Skrevet

Vi kjennner en som heter Eira:) kjempe fint navn:) Ja jeg skal fortsette å pese espen med Joachim navnet jeg as...hehe... ;) vil ha det med ch:)

Ja internett går treigt her oxo as...

men jeg syns jentenavn er vanskelig... men liker Julie, Sofie, Adele, Vida:)

Skrevet

Fine navneforslag:)

Uff, vi får drøye litt med navn til vi hvertfall vet om jeg er gravid;) Men kan nesten ikke vente da!!! Det er i alle fall MYE å se fram til! Gleder meg som bare rakker'n! :)

Når jeg blir, så håper jeg folk klarer å holde kjeft hvertfall;) Sier det nok bare til deg og C.

Skrevet

jeg er sikker på at du er gravid nå jeg as...:) herregud du må teste i morra tidlig:) hehehe...

Ja det er mye og se fram til og tenk så kult det hadde vært å gått hjemme 1 år sammen:) bare kosa oss hjemme:)

Nei ikke si det til mange as.. ser jo hvordan det gikk med meg,.. faen as...

Skrevet

Ja, kanskje jeg tar en test i morra tidlig! Du får fortsette å krysse fingra! :)

Jeg er speeeeeeeent:)

Hadde vært superkult å gått hjemme sammen 1 år!

Skrevet

jaaaa jeg krysser alt jeg har jeg:)

blir sååå spennende as.. da kan vi gå på baby ting shopping sammen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...