♥Babyklar♥ Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Gleder deg til torsdag, eller? Jeg er såååå spent!!
Gravid med nr 2:) Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 jaaaa jeg gleder meg:) blir spennende:) gleder meg til du skal teste oxo:)
♥Babyklar♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Ja, det blir kjempespennende! Men kjenner at jeg gruer meg litt og.. tenk om jeg blir skuffet enda en gang.. :/ Men gjelder vel å holde motet oppe;) Hehe!
Gravid med nr 2:) Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Ja du har jo en del symptomer da;) hehe... nå bestiller vi syden tur:) siden vi ikke får dratt i sommer, så må vi ha oss en tur på nyåret:)
♥Babyklar♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2008 Å, det høres utrolig herlig ut! Dere er heldige! Håper vi får råd til en tur snart og:-D Greit å reise litt før babyen kommer;) Tenk at dere fikk det til så fort denne gangen også! Heldiggriser ass!!! Gleder meg til du får sånn stooor mage, det er så fint:) Blir Espen redd for deg da? Hehe!
Gravid med nr 2:) Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 hadde vært kult om dere blei med dit vi skal da:) jeg kan si hva hotellet heter i morra, så kanskje dere kan bestille senere evnt? hadde vært knall bra:) Ja det er helt sykt at vi har fått det til så fort, blir helt sjokka jeg:) uff det blir skummelt å få stor mage.. hehe.. ja espen blir litt redd da..hihi... Hvilke navn har du på blokka nå a?
♥Babyklar♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2008 Ja, det hadde vært kult! Navn, ja.. vi er jo ikke helt enige akkurat. Men jeg tror jeg har fått Are litt på gli med Eira da. Hvis det blir jente. Han vil ha et mellomnavn til det navnet i tilfelle;) Du får fortsette å bearbeide din kjære med Joakim? Joachim? Åssen vil du at det skal skrives i tilfelle? Fy søren, internetten er skikkelig treig nå ass.. kjipt!
Gravid med nr 2:) Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Vi kjennner en som heter Eira:) kjempe fint navn:) Ja jeg skal fortsette å pese espen med Joachim navnet jeg as...hehe... vil ha det med ch:) Ja internett går treigt her oxo as... men jeg syns jentenavn er vanskelig... men liker Julie, Sofie, Adele, Vida:)
♥Babyklar♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. desember 2008 Fine navneforslag:) Uff, vi får drøye litt med navn til vi hvertfall vet om jeg er gravid;) Men kan nesten ikke vente da!!! Det er i alle fall MYE å se fram til! Gleder meg som bare rakker'n! Når jeg blir, så håper jeg folk klarer å holde kjeft hvertfall;) Sier det nok bare til deg og C.
Gravid med nr 2:) Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 jeg er sikker på at du er gravid nå jeg as... herregud du må teste i morra tidlig:) hehehe... Ja det er mye og se fram til og tenk så kult det hadde vært å gått hjemme 1 år sammen:) bare kosa oss hjemme:) Nei ikke si det til mange as.. ser jo hvordan det gikk med meg,.. faen as...
♥Babyklar♥ Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. desember 2008 Ja, kanskje jeg tar en test i morra tidlig! Du får fortsette å krysse fingra! Jeg er speeeeeeeent:) Hadde vært superkult å gått hjemme sammen 1 år!
Gravid med nr 2:) Skrevet 1. desember 2008 #12 Skrevet 1. desember 2008 jaaaa jeg krysser alt jeg har jeg:) blir sååå spennende as.. da kan vi gå på baby ting shopping sammen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå