Gå til innhold

hvor mye jobber dere?


prins(esse)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Jobber 100% og er 23 uker.

Det går bra enda, men merker det er litt tyngere for ryggen. Og er ofte trøtt.

Så satser på at jeg klarer å holde meg i 100% lenge enda. Men ettersom jeg har en jobb jeg står,går og løfter hele dagen, tror jeg det blir tungt.

Satser på at det går bra :D

 

Hva med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber 100% jeg også, trives godt med det, men der jeg merker dte mest er at jeg ikke har noe overskudd på hjemmefronten. Satser på å jobbe 100% ut februar i allefall. men umulig å si hva kroppen bestemmer seg for da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 22 jobber 100% og har planer om å gjøre det ut svangerskapet (hører selvfølgelig på kroppen). De som trenger sykemelding gjør selvfølgelig det, men de som misbruker sykemeldinger har jeg ingenting til overs for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet 100% ut tiden med nr 1, og har ingen planer om å ikke gjøre det med nr 2. Svangerskap er jo ingen sykdom, så stå på jenter.

Forstår selvfølgelig de som har sterke plager og må sykemelde seg pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp sykemeldt 100 % pga bekkenløsning. Er ped.leder i barnehage og fungerer ikke halve dager engang. Slitsomt! Var bedre med førstemann, da begynte jeg å jobbe redusert 80% i uke 32. Blir nok et laaangt svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jobber enno 100% men renger me jeg sykemelder meg snart. begynner å få mye kynnere og lå hele jula foruten julaften på sykehuset me forje som oxo var født i april. så skal sykemelde meg tidligere og heller holde meg hjemme.. ikke noe artig å ha strengt sengeleie i 2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber faktisk 127 % =) Går veldig greit! =) Full av energi tiltider, men selvfølgelig er jo ikke alle dager helt like. Håper å ikke bli sykemeldt i det hele tatt, men vi får se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått over på svangerskapspenger en dag i uka, så nå jobber jeg 80%, Veldig deilig, er ped. leder i barnehage. Siden jobben ikke kan tilrettelegge mer for meg har jeg rett på sv. penger, helt perfekt siden jeg ikke er syk men likevel har en sinnssykt tung jobb. Satser på å fortsette med det så lenge det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber 100% og er i uke 21. Har bekkenløsning, men har det veldig fritt på jobb, så går veldig greit. I tillegg har jeg verdens beste sjef, så ser ikke noe problemer med å være her ut tide. Skal ha keisersnitt, så da blir jeg i jobben så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% enda, er 20 uker på vei. Håper på å få jobber helt ut svangerskapet. Jobber på småbarnsavdeling, så det blir endel løft opp og ned fra stellebod og vogner. Håpte på å få litt tilrettelegging, men det virker det som ped.leder er lite villig til. Merker bekkenløsning mer og mer, men jeg skal holde ut! Lange dager å gå hjemme å kjede seg, blir så tiltaksløs av det. Stå på jenter! We can do it! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 40 % som vasker og vikar i barnehage.

Så på det meste jobber jeg 140%.

Har begynt å kjenne anntydning til bekkenløsning nu (er i uke 20+6), og har åreknuter som gjør veldig ondt. Så legen har anbefalt meg og roe litt ned. Så jeg har nu bestemt meg for å jobbe max 4 dager i barnehage. Ettersom det er den jobben som "sliter" mest på meg.

Har tenkt å jobbe så lenge som mulig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kunne tenkt meg å jobbe 80%, merker hvor godt det gjør med en fridag i uken, veldig sjelden jeg har det, men den gjør underverker. Ikke minst for samvittigheten for mitt andre barn som lite aktivisert på ettermiddagene, da mor er sliten. Men samtidig har jeg lyst å kjøre på 100% tiden ut, vi får jo mange hjemme dager sammen til kos da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% som sykepleier på sykehjem. Er nå 22 uker på vei. Har vært hjemme fra jobb en dag eller to innimellom... fordi jeg kjenner at det har blitt mye. Men jeg skal prøve å jobbe fult så lenge jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mine første tre svangerskap jobbet jeg 100% ut svangerskapet.

 

Denne gang er jeg ikke i form....kvalm (dvs kaster opp 6-15 ganger døgnet) vondt i bekken.... sliten..osv. Nå forstår jeg hvor vanskelig et svangerskap kan være...og det føles som en sykdom. er 100% sykmeldt..slik at jeg kan ta vare på mine tre eldste barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100%. Det går fint foreløpig. Begynner å kjenne litt bekkenløsning tror jeg, hadde ikke det sist så vet ikke heeelt hvordan det kjennes ut. Ellers er jeg mye trøtt og sliten om dagen, vet ikke om det hadde hjulpet å jobbet litt mindre...men tror ikke det. Sure oppstøt er det værste hittil, så jeg har det slettes ikke så ille:)

 

Jeg jobbet 100% frem til 2 uker før permisjon start sist, håper jeg holder ut like lenge, om ikke lenger, denne gangen også =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber 100 % som lærer og det har gått greit men har hatt mye vondt i hodet og kastet opp og gjør det fortsatt:( Rektor lurte på om jeg tenkte på å redusere arbeidsmengden etter juleferien men jeg satser på å holde ut til jeg skal ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet 100% fram til idag, men fant plutselig ut igår at den femte barnesykdommen er brytt ut i barnehagen der jeg jobber, så nå har jeg blitt sykemeldt ut neste uke i første omgang siden jeg ikke vet om jeg har hatt den enda. Hvis jeg blir smitta (noe som jeg helt sikkert har blitt hvis jeg ikke har hatt den...) kan det gå hardt ut over fosteret, og må da muligens inn på sykehuset å få en form for behandling.... Tatt blodprøver idag, så blir spennende å få beskjed! Håper på å jobbe fullt så lenge som mulig, men har en del bekkenløsningsmerter, så vi får se etter jul... Blir vel til å tilrettelegge i første omgang uansett, så håper å gå lenge enda i 100%! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er no ikke noen som sykemelder seg bare for å sykemelde seg. kan ikke tro d er noe som ønsker å gå hjemme hele dagen.. tiden går jo mye saktere og man har da bare godt av å komme seg ut og jobbe litt.. men ikke alle svangerskap er like. noen kan faktisk ikke være i arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ingen tror at vi kvinner sykemelder oss for moro skyld? Jeg venter nr tre og har hatt ulike svangerskap. Med nr en var jeg frisk som ei loppe;) Nr to var jeg mer el mindre sykmeldt hele tiden pga kvalme først og senere bekkenløsning. Er i uke 22 nå og jobber fullt+går deltid på skole i tillegg til mine to barn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber 6 av 7 dager i uka. d går veldig fint. kunne aldri tenke meg å jobbe noe mindre. like d sosiale og ha noe å gjøre på. jobber i helsevesenet og har tenkt å fortsette å jobbe så mye viss helsa holder frem til perm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% stilling (ca 50 timers uke). Legger meg før 2100 hver kveld, så da går det på et vis :). Frem til uke 37 regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg jobber 100 % og er i uke 24. Det går stort sett greit, men har lite overskudd på hjemmebane. Har heldigvis ikke en fysisk krevende jobb, jobber på kontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...