Gå til innhold

Påmelding til juletreff for Oslo fruer/frøkner :)


Lillesolsikke

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Noen av oss fremtidige junimamar var på tidelig treff for noen uker siden. Nå tenkte vi å ha et lite juletreff. Og håper enda flere bilr med denne gangen :)

Og da på Egon på Byporten. Vi møtes utenfor ved mobilbutikken på innsiden, og går i samlet tropp :)

Mandag den 15 desember kl 18.00.

 

Og håper at mange har lyst til å være med :)

 

Fint om alle kan skrive her om de vil delta, så vi kan bestille bord om nødvendig :)

 

Da er jeg påmeldt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med! :-) Kan stikke innom Bim-treff siden, jeg og legge inn et innlegg! ;-) (hvis det ikke allerede er gjort...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne nok kanskje tenkt meg å være med- men jeg kjenner jo ingen da... Hehe... Og lider kanskje litt av sosial angst.. Hehe... Tenker på det et par dager jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann spatula :)

 

Skjønner at det kan være ekkelt med bare nye mennesker, men forrrige gang vi hadde treff gikk det veldig bra, og det var en kjempe koselig gjeng som koste oss og fikk prata masse. Hadde vært koselig om du ble med :) Veldig artig å ha andre folk i samme situasjon å prate med :)

 

Men ja, tenk på det et par dager du.

 

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spatula: Jeg sliter selv endel med sosial angs, så om du vil kan vi godt møtes litt før! For meg går det greit med 5-6 fremmede, men blir det fler sliter jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjempe lyst til å være med, men jeg er borte den dagen. Fikk ikke med med sist treff heller. Blir med neste gang...

 

Håper at dere koser dere masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå..så koselig.. jeg blir gjerne på det her. jeg har termin ganske tidlig i juli jeg da men.. vil veldig gjerne bli med her hvis det er greit??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selfølgelig kan dere begge være med:) kjempe koselig, skriver dere opp på lista. vi begynner å bli en del nå, kanskje vi må bestille et bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke reservert noe bord enda, så da er du også på lista.

Blir vel reservering imorgen tror jeg. skulle vi ikke få plass,så finner vi et annet sted og reservere i nærheten, men vi møtes uansett ve mobil kiosken på Byporten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg får litt problemer med å komme imorgen :( Tiden strekker ikke helt til nå før jul, men om jeg får tid kommer jeg så klart. Skal prøve å gi beskjed her på BIM imorgen.

 

*sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så ikke dette før nå jeg da selfølgelig. Skal til frisøren klokken 18:30 i dag så da går det dårlig. Håper det ikke blir lenge til neste gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...