Gå til innhold

Jakten på det perfekte julekort.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som er komplett idiot, eller er det fler som har trøbbel med å få fram tekst på julekort når det lages på eurofoto.no? Har fått fram bilde, og skrevet tekst, trykket på riktig knapp, men tror du noe kommer fram? Nei!

Hmf...

Forslag til andre sider med fine julekort- mottas med takk:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget årets julekort på nfoto.no. Det gikk enkelt og greit å lage og de ble fine ;o) Pluss at det kun gikk to dager fra jeg bestilte til de lå i postkassa mi;o)

Skrevet

Vi har bestilt derfra flere ganger og kortene blir fine. Men det er veldig lite brukervennlig side og vi har som regel knotet veldig.... ;o/

I år bestilte jeg fra optimalprint.no, lett å legge inn bildeog lett å skrive tekst. Kortene kom idag (tok 2-3 virkedager) og er kjempefine.

Skrevet

Vi laget på vistaprint.no

Kjempebillige kort, og har bilde å masse tekst forran+ at du kan velge ferdig tekst bak også om du vil. Litt dyr port, men.... Ble 179 for 50 kort med porto, så ikke noe å si på det!!!

Skrevet

Jeg hadde veldig problemer med eurofoto, du må bare trykke å trykke så kommer det så får du heller fjerne om det kommer litt mange...men jeg klarte det til slutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...