Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Så slipper vi alle de "jeg-ramla-på-isen-innleggene" her inne i løpet av vinteren.
hundemamma ♥ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Ikke det at innleggene plager meg noe særlig men jeg mener også at gravide burde gå med brodder på vinteren. Dersom det er føre for det vel og merke hehe. Jeg falt på isen jeg da jeg var gravid - uten å skrive om det her inne - og fant ut at brodder var tingen. Egentlig er det vel strengt tatt flere enn de som er gravide som burde gå med brodder....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Alle burde få brodder i gave fra Staten den dagen de blir pensjonister mener jeg Tenk på alle beinbruddene som kunne vært unngått da og hadde spart staten og sykehusene for massevis av penger!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 ikke bare pensjonister kjøpte meg et par på G-sport til 200,- når jeg var 33 år jeg
Mamma -09, -10 og -12. Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Brodder hjalp ikke meg stort... Ramla i en krøll på isen i går,- MED brodder. Og nå humper jeg rundt på krykker med forstuet ankel. Ikke mye artig, nei. Venter på svar fra røntgen, men tror ikke det er brudd heldigvis. Snuppa inni magen har det bare bra, da. Masse liv. Men brodder er ikke idiotsikkert, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå