grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 han hadde aldrig hørt om det før.. men trodde kanskje at jeg hadde hatt el dn første dagen det slo ut... å at grunnen til at det slo ut nå var at den ble påvirket av andre hormoner.. kanskje hcg så jeg måtte bare vente å se hva som skjer... jeg tror ikke jeg er graviod men kan jo alltids håpe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Uff, så frustrerende!! Har du tatt graviditetstest da? Jeg mener å ha lest at det kan skje når man har pcos. Uansett så krysser jeg alt jeg har for at du er gravid!! Masse lykke til!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 tusen takk for det:) har tatt grav test ja.. men den er blenda hvit:( skjønner meg ikke på kroppen i det heletatt. røyter noe forferdelig noe jeg aldri bruker å gjøre.. drømmer at jeg er gravid hele tiden.. har periodevis mensverk.. helt merkelig dette her...
blomst2009 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har problemer med i det hele tatt å få den eggløsningstesten til å bli positiv. Føler jeg til tider har tegn på eggløsning men noe positiv test får jeg desverre ikke. Noen synspunkter på dette?
***Juanita*** Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde også positive tester 8-9 dager på rad for et par måneder siden. Jeg synes det hele var så rart at jeg nesten begynte å lure på om det var testene det var noe galt med. Måneden etter orket jeg ikke teste for jeg synes det ble så mye pes, så jeg vet ikke om det samme skjedde denne pp. Men på pernille.info står det i hvert fall at dette kan skje dersom kroppen forsøker å slippe et egg men ikke får det til av en eller annen grunn. Synes det er litt rart at legen ikke har peiling på dette. Skjønner heller ikke hvorfor han mener at el nok har vært den første dagen. Da jeg hadde over en uke med positive EL-tester, ble mensen forsinket og jeg har i ettertid regnet ut at jeg hadde EL (hvis jeg hadde det i det hele tatt) den siste dagen med positiv test. Det høres dessuten litt søkt ut at testen først skulle slå ut på det EL-hormonet, for så å slå ut på hcg dagene etter. Trodde ikke man begynte å produsere hcg så fort.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Det kan jo høres ut som det er noe på gang:) Hadde du noen liknende symptomer da du var gravid sist? Får håpe at graviditetstesten blir positiv om noen dager! Eller så får du ta deg en tur til lege og ta blodprøve.
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2008 har hatt ulike symtomer hver gang jeg har vært gravid så jeg aner ikke... men er veldig spendt.. fikk positiv el test i dag også.. 9 dagen.. så dette er spennende... ph helt rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå