Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Blir dere ikke "drittlei" av det andre dere har stående heeeeele året da? Skulle jo tro det var godt med ett par-tre ukers forandring i heimen...Eller er det så godt med de vanlige hverdagene???
___ Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg blir ikke drittlei julepynten, men barnåler de blir jeg lei av etter noen uker ;-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 nettopp det er en av grunnene til at vi har uekte juletre!!! en annen viktig faktor er allergi da...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Nei ,det blir jeg ikke lei. Men blir ikke lei jula heller, skjønner bare ikke poenget med julegardinger og julelys midt i november.
storebror og junibaby=) Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 jeg blir vel ikke lei jula om jeg pynter for tidlig.Men er noe med julestemninga om man pynter så nærme jul som mulig.Får en helt spesiell julestemning da.Vil ikke miste den flere uker før jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå