babyboyღaug07 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde förste dag i siste mens den 27 okt. Hadde ubeskyttet sex 1 gang den 15 nov. Har sykluser på ca 30-35 dager. Tok en strimmel test med morgen urin imorges og kanskje jeg innbiller meg men det er en KJEMPE svaaaaaak skygge-strek der..
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har også 30 dagers syklus. Dette med hvor tidlig en gravid test slår ut varrierer veldig har jeg erfart. Hos noen slår det ut 4-5dager før man skulle hatt mens og hos andre kan det gå en hel uke over tiden før den blir positiv. Med nr 1 så testet jeg positiv 3 dager etter forventet mens. Nr 2 så testet jeg positivt 19 dager etter antatt mens ( testet første gangen negativ 6 dager før forventet mens) Nå sitter jeg her og skal prøve på baby nr 3, ingen mens i sikte etter 3 dager siden den skulle vært her, men testet negativt dagen for forventet mens.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg testet positivt på kvelden (om jo er verste tid å teste på) 4 dager før jeg skulle hatt mensen med han i magen, og da var den skikkelig positiv også, teststreken var like sterk som kontrollstreken. Dette var da 10 dager sånn ca etter eggløsning og med CB test som jo ikke er de mest sensitive av seg. Så tydeligvis går det an å teste ganske tidlig! (er 110% sikker på at jeg ikke var/er blitt gravid tidligere enn dette)
lillegutt mars o7 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har testet positivt på morgenen 3-4 dager før forventet mens! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå