Gå til innhold

Har dere god selvtillit og et godt selvbilde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er 2forskjellige ting så lurer på om dib-damene har begge deler:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har veldig god selvtillit, den har kommet det siste året. vet hva jeg står for hva jeg vil og ønsker av livet.

dårlig selvbilde har jeg, føler meg nesten alltid for lite fin i forhold til jeg KUNNE ha vært hvis jeg bare ditt og datt..........

men men, jeg har mine glansdager da der jeg synes selv at jeg er flott:-)

blir nok aldri fornøyd utseendemessig uansett, men det er vel nesten sånn at alle damer har det sånn i denne hollywood fikserte verden vi lever i.

Skrevet

Jupp:)

Skrevet

Ja, det har jeg. Både selvtillitt og et godt selvbilde:)

Skrevet

begge deler går litt opp og ned. kommer seg ann på hvilken periode jeg er inne i. hehe. som regel er begge deler godt ja.

Gjest Palodze + snulla og ia
Skrevet

Det har jeg faktisk nå!:-) Har slitt med selvbildet så lenge jeg kan huske...fått negative kommentarer på utseendet mitt siden barneskolen, så det sitter jo i man lenge. Så fikk jeg strekkmerker over heeeeele magen og sank dypt ned, men jeg tok et oppgjør med det, og greide å endre mitt syn på meg selv. Er ikke helt klar til å vise meg naken i en offentlig dusj enda, men i sommer gikk jeg med bikini, noe jeg aldri har gjort før!:-) For noen år siden fikk jeg hetta hvis noen i det hele tatt så i BH-stroppen under t-skjorta mi, så det har jo vært store forandringer på dette punktet.

Hvis det er normen i samfunnet at strekkmerker er noe stygt så er det noe galt med samfunnet, og ikke med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...