Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Nå er det bare å vente på spire nr. fire
Mamman til AM&JS Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Åååh håper det klaffer for dere om ikke altfor lenge! Er selv gravid med barn nr 4..og vi gleder oss!! Hvor gamle er de du har fra før da?? Våre er 6år...3 år og 2 år..så ganske så tett:)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Vi har tvillinger på 6 år og ei på tre. Vi føler oss skikkelig "crazy" som vil ha fire barn, men vi følte oss rett og slett ikke ferdige Når er det du har termin da?
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Lykke til! Her kom nr 4 veldig raskt til, faktisk når han ikke skulle engang, hehe... Blir spennende da! :-)
tante grusom master of law Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Så morsomt! Gleder meg til jeg skal ta ut min, men det blir nok en stund til dessverre.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Skal du ha en til Alva? Så morsomt! Gratulerer! ) Og gratulerer så masse til dere andre også selvsagt, og lykke til hi Gleder meg til jeg skal ta ut spiralen jeg og, slik at andremann kan komme og bo hos oss
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2008 Takk,takk damer. Blir spennende å se når det klffer for oss. De andre gangene har vi fått spire allerede etter 1 pp. Det kunne se ut som en eggløsning varpå gang i dag, men slimhinnene er uansett ikke klar for å ta imot ett befruktet egg nå pga. spiralen. Blir eksta gøy med hanky-panky neste mnd. Når har du termin Alva?
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 13.august tror jeg, i hvertfall regnet ut i fra når jeg hadde EL, jeg husker ikke når jeg hadde mensen sist ;-) Blir kanskje august/september baby på dere da?
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2008 Satser på det Broren min skal gifte seg sent i august, så det kan være greit å ha noen uker å gå på der. September blir bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå