Gå til innhold

Da er spiralen ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det bare å vente på spire nr. fire ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh håper det klaffer for dere om ikke altfor lenge!:) Er selv gravid med barn nr 4..og vi gleder oss!! Hvor gamle er de du har fra før da?? Våre er 6år...3 år og 2 år..så ganske så tett:)

Skrevet

Vi har tvillinger på 6 år og ei på tre. Vi føler oss skikkelig "crazy" som vil ha fire barn, men vi følte oss rett og slett ikke ferdige :)

Når er det du har termin da?

Skrevet

Lykke til! Her kom nr 4 veldig raskt til, faktisk når han ikke skulle engang, hehe... Blir spennende da! :-)

Skrevet

Så morsomt! Gleder meg til jeg skal ta ut min, men det blir nok en stund til dessverre.

Skrevet

Skal du ha en til Alva? Så morsomt! Gratulerer! :))

Og gratulerer så masse til dere andre også selvsagt, og lykke til hi :)

Gleder meg til jeg skal ta ut spiralen jeg og, slik at andremann kan komme og bo hos oss ;)

Skrevet

Takk,takk damer.

Blir spennende å se når det klffer for oss. De andre gangene har vi fått spire allerede etter 1 pp. Det kunne se ut som en eggløsning varpå gang i dag, men slimhinnene er uansett ikke klar for å ta imot ett befruktet egg nå pga. spiralen. Blir eksta gøy med hanky-panky neste mnd. ;)

Når har du termin Alva?

Skrevet

13.august tror jeg, i hvertfall regnet ut i fra når jeg hadde EL, jeg husker ikke når jeg hadde mensen sist ;-)

Blir kanskje august/september baby på dere da?

Skrevet

Satser på det :) Broren min skal gifte seg sent i august, så det kan være greit å ha noen uker å gå på der. September blir bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...