Maud Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 I går var vi ute og gikk en tur og mannen og jeg kjøpte hver vår kaffe latte. Lillebror fikk en boks med eplejuice og den la jeg i lomma etter at han hadde drukket for at den ikke skulle søle i vogna til minstesnupp. Det var kanskje ikke det lureste jeg har gjort, for den sølte jo i lomma også og der hadde jeg telefonene mine. Heldigvis klarte vakttelefonen seg, men min private telefon likte visst ikke bittelitt eplejuice. Helt svart skjerm og i dag måtte jeg kjøpe ny og kjøpe meg ut av bindingstiden av den som ikke var så veldig gammel egentlig... Sure penger, men det verste er alle de numrene som lå lagret i telefonen og ikke på sim-kortet. Nå har jeg mistet mange kontakter og må lete dem opp igjen :-(
Trollmora Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Kjipt- kjipt-kjipt! Eplejuice er ikke noe man bare putter i lommene. Jeg måtte bytte mobil for ett par uker siden. Dessverre fant jeg ikke noe nettsted hvor jeg kunne få lastet ned info fra den gamle, men på et svakt display fikk jeg hanket ut sikkert hundre telefonnr. Bilder og annet som å lagret er det værre med, men, men.
dritgrei hei hei! Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 dumma..... :-) vil du ha et glass vann, vent litt jeg har det i lomma... det går ikke an det vettu. men nå har jeg sendt deg nummeret i en sånn Privat Melding :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå