Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jenta mi (min første) skal begynne hos dagmamma, og ettersom jeg ikke har erfaring med dette lurer jeg på hva som er vanlig med tanke på tilvenning. Er dere der hele tida første dagen, hvor mange dager bruker dere, osv? Fint om noen kan dele litt erfaringer! Hun er ni måneder gammel.
tvkrus Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har vært dagmamma , hvordan en gjør det varierer fra barn til barn. 1.dag mor/far og barn bli kjent med rutiner til barnet , forsitig tilnærming ( vledig forskjel på barn) prøv å få det til den tiden barnet er mest våken/opplagt 2. dag mor/far og barn komme før mat, de gå tur, butikken. ol mens barnet spiser evnt sover å komme får barnet vokner 3. barnet blir levert litt en kort dag , med soving vis det ikke dagen før 4. hel dag dette er kun et forslag som sagt barn er forskjelig og det ikke alle som har 3dager til tilvening og noen trener ikke så mange og noen trenger mer . du kan også avtale med dagmamma om å sende deg sms hvordan det går så du slipper å gå å enste deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå