Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Etter 3 1/2 år har jeg fremdeles kjærlighetssorg etter min forrige kjæreste. Vi har begge funnet nye, jeg har fått barn med han nye, og eksen venter sitt første med sin utkårede. Innimellom har vi kontakt, og snakke "skittent", men for ham er jeg bare noe seksuelt. Jeg klarer ikke legge ham bak meg uansett hvor mye jeg prøver å unngå å tenke på ham, da oppsøker han meg bare i drømme... I natt drømte jeg en veldig nær drøm om ham, og ble helt satt ut og utslitt, føler jeg ikke fungerer. Etter bruddet ble jeg innlagt på lukket avdeling på psykiatrisk fordi jeg prøvde å ta selvmord, og har etter det vært sykemeldt nesten hele tiden, mistet all selvtillit, døyvet smerten med masse piller og annet dop (ikke etter jeg ble gravid!) og fått store sosiale problemer (angst/paranoia). Hvor lenge skal dette vare? (Ja, jeg vet dere ikke kan svare nøyaktig, men spør likevel...)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Normalt er det nok ikke, så du burde nok søke mer hjelp. Eksen din er jo tydeligvis helt idiot som har telefonsex med en dame som nesten tok livet sitt pga. ham. Er nok best bryte all kontakt da ja....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Vi snakker aldri på tlf, bare via mailer med sex-bilder og sånn. Det hører med til historien at vi hadde et seksuelt forhold i nesten ett år før han traff hun nye, og han ville ha det helt klart at jeg ikke tok det for noe annet, og jeg garanterte ham det, dumme meg. Jeg ville jo bare se ham, jeg klarer ikke si nei, sparer på alle sms og mailer selv om det er risikabelt.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Spiller ingen trille, så lenge han har kontakt med deg. Det sier noe om hvor egoistisk han er, for det er IKKE bra for deg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Nei, men det er bare min egen feil. Jeg lot som om det gikk kjempefint på skolen og at jeg hadde det helt topp med meg selv osv, spilte rolig og avbalansert. Jeg legger skylden kun på meg selv, og vet at han aldri har villet meg vondt, han fant seg i mye bråk med meg, og sa til og med opp jobben i den byen vi kommer fra og bodde i for å bli med meg til andre kanten av landet der jeg skulle studere. Han måtte gå arbeidsledig et par måneder før han fikk seg jobb, så han har ofret mye for utakknemlige meg, han ville til og med gifte seg med meg før jeg trakk ham ned i depresjonen min og ødela livsgleden hans.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Hadde det sån selv etter bruddet med første kjærsten min. Dvs. jeg hadde kjærligetssorg 5 ÅR! Det er jæsklig lenge. Hadde andre i mellomtiden, men tenkte mye på han. Har det litt sånn nå også med min forrige eks.. tenker på han hver dag og savner han. Hadde det ikke spesielt bra med han, vet ikk hva det er. Det er noen mennesker man bare har en magnetkaft mot som man ikke kan forklare. Det beste er ihvertfall å kutte all kontakt, tving deg til å slette alt om han av meldinger etc. Ellers blir du aldri ferdig!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Ja, jeg burde det, men klarer ikke gjøre det. Patetisk... Jeg vet det ikke blir oss to igjen (99%), men så lenge jeg har en mulighet for å treffe ham kan jeg ikke være den som sier stopp. Så på en måte hadde det vært en lettelse om han sa stopp for alltid, noe jeg ikke klarer. Men sist vi "grisepratet" da han var på fylla skrev han at vi "fikk se hva fremtiden bringer" angående å leve ut de seksuelle fantasiene om hverandre, han kunne ikke utelukke det (selv om han er forlovet og skal ha barn om 3mnd), så da er han jo ikke helt ferdig med meg...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #8 Skrevet 2. desember 2008 huff, du må slutte "leke" med han.. Stopp all kontakt! Virkelig, for din egen del... Du bare ødelegger for deg selv.... Å drive på sånn, gjør ting bare vondt værre! Du må kutte han ut skal du komme over han!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 hvis ikke du vil gi opp kontakten, kan du bare skylde deg selv.. du roter rundt i dritten, og kommer ikke klare reise dg før du slutter med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå