trolly Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kaster opp hvis jeg blir sliten eller har spist for lite/gått lenge sulten. Utrolig slitsomt... Flere der ute?
Mia29 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er i uke 22 nå og har ikke kastet opp pga. kvalme siden omkring uke 16/17. Da var det på hell. Men hadde noen enkelttilfeller når jeg var veldig sliten. Håper kvalmen din snart gir seg. Det var veldig godt når det slapp.
<3 Milla <3 Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 ohh yes er i uke 24 og kaster opp bare mer og mer kvalm ungen sparker på mage og det er ikke særlig heldig hehe Men tiden går og om 121 dager er det over Alt er verdt det uansett med en velskapt baby Jeg er til og med i jobb og jobber neste dobbelt enda, så men nå blir jeg tatt ut av jobb av legen min
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er 16+3 og jeg kaster fremdeles opp innimellom.. Er sinnsykt mye jeg brekker meg av, og om morgenen hender det jeg må kaste opp også.. Og litt innimellom på jobb og dagen.. Det værste jeg gjør er å vente til jeg blir sulten, da blir jeg dårlig da..
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 JA, jeg er i uke 17 og jeg kaster opp. Er utrolig lei av det!!
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 er i uke 21 å hender at eg kaster opp etter frokost, men er ikkje kvalmen berre plutselig så må eg brekke meg å spy.
linemor84 Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Jepperdidu....jeg er i uke 17 og jeg kaster opp hver eneste morgen.....mest sannsynlig fordi jeg er sulten for jeg er veldig kvalm når jeg våkner...men da er det bare å gå og ta noen slurker med vann så får jeg kasta opp og da blir jeg mye bedre...!! Har hendt seg at jeg må gjøre det samme hvis det går alt for lenge mellom hver gang jeg spiser på dagen... Jeg er sykemeldt da så kan ta det veldig med ro om dagen!! Og som legen min sa....det er bedre å spy og få vekk kvalmen enn å være kvalm hele dagen!Det var hennes erfaring!! Men en vakker dag gir det seg vel for oss alle!!! Lykke til!!
Månefeen ♥ Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 uke 17 her! Kaster ikke opp så lenge jeg tar afripran, men èn dag uten brekker jeg meg sikker 10-15 ganger om dagen, magen vrenger seg totalt. Kvalmen er der 24/7. Er sykemeldt å må ta det helt med ro så maten får synke ned i fred. God bedring alle sammen Tenker dette er glemt når babyene kommer, det blir deilig!
frokenO Skrevet 2. desember 2008 #9 Skrevet 2. desember 2008 Heisann.. jeg er uke 12+4 og blir kvalmen om jeg bare kjenner matlukt, helt forferdelig. men, kegen anbefalte meg reisesyketabeletter, det hjelper enooooormt.. har ikke følt meg kvalm eller kastet opp siden jeg begynte ta en av de til dagen prøv det
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 2. desember 2008 #10 Skrevet 2. desember 2008 Hei du! Kaster fortsatt opp har startet på uke 21 i dag. Det er heldigvis bedre enn for en måned siden, men jeg har dater med det store telefonrøret om ikke hver dag så blir det annenhver dag i alle fall. Jeg blir også verre når jeg blir for sliten eller for sulten, jeg spiser mikromengder med mat, men det må ikke gå for lenge mellom hver gang jeg spiser. Jeg har i alle fall forstått at jeg må hvile mye ellers blir det bare spying.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå