Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Skjønner ikke noe jeg... Siden torsdag har jeg hatt rier mer eller mindre regelmessig. Veldig regelmessig på natten, litt mer uregelmessig på dagen.. Kan være flere timer mellom på dagen, og på natten er det ca tre min. mellom hver. Og de er VONDE! Er så vondt at jeg tidvis ikke klarer å puste meg gjennom de... Må fokusere 100% for å komme meg gjennom de. Klarer ikke ligge, sitte... må stå og gå hele tiden. Er veldig slitsomt å holde på sånn natt etter natt... Får jo ikke sove noe. Sover litt på dagen, men kjenner at jeg begynner å bli veldig sliten. Fikk sjekket åpning i dag - og det var ca 1 cm åpning, og modent. Men det var det også natt til lørdag... Altså nesten ikke skjedd noe på to døgn, til tross for all den smerten. Gir opp jeg! Var på sykehuset på kontroll i dag, men de vil ikke gjøre noe... Må bare vente... Sikkert ikke lenge igjen nå sier de bare... *sukk* - 12 dager i dag og....
Herkules Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei på deg. Jeg vet hvordan det er å gå så lenge over syns synd på deg. Rart det du skal ha så vondt uten at det blir noe mer! Pm det er noen trøst så kan du plutselig være i gang. Det er ikke lenge igjen nå. Bra du er på kontroller på sykehuset nå da. Ikke bare legen din. _krysser fingrene for at føder i natt
Nikkan Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg er totalt utslitt selv. Sov nesten ingenting i natt fordi de var så vonde og på dagen i dag har babyen vært så urolig at jeg ikke har klart å sove. Nå stuper jeg snart!! har hatt det sånn i flere døgn nå. Jordmor sier det er modent og 2 cm åpning......IKKE MERE!!!!!!! Kjedelig å være utslitt før en tung fødsel........så jeg føler med deg!! Har 14 dager til termin....sukk.. Lykke til
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Neimen stakkars deg!! Hvorfor setter de deg ikke i gang da?? Vil du ikke settes i gang? Må jo være utrolig irriterende og slitsomt.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 huff det hørtes kjent ut,jeg gikk slik i 14 dager,ja du leste riktig!! grusomt!!! men du er jo på overtid så du slipper heldigvis å gå slik i 14 dager da. Lykke til!! Snart har du babyn i armene dine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå