trolly Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kaster opp hvis jeg blir sliten eller har spist for lite/gått lenge sulten. Utrolig slitsomt... Flere der ute?
Hormonelle Frikadelle Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Du er ikke alene!!! Jeg er i uke 21 og er ENDELIG ferdig med kvalmen. Forhåpentligvis er det ikke bare en pause Det eneste som hjalp for meg var å ta det rolig. Brukte en evighet om morningen for å komme meg avgårde, og det endte ofte at jeg kom for sent til skolen.. men så slapp jeg for å være steindårlig resten av dagen. Så ta det rolig og ha alltid med deg ett eller annet å spise. druer, agurk e.l. God bedring!
MintCondition Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg kastet opp daglig til uke 25 jeg...nå er jeg i uke 38 og kan fortsatt finne på å kaste opp om morgenen. Yey..
Mammahjertet Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 oh yeah baby. Jeg er mildt sagt drittlei!
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hei Tror ikke det er uvanlig. Selv kastet jeg opp flere ganger i uka frem til uke 25-26... Har gitt seg nå, men kan fortsatt være plaget med en del kvalme. Har 14 dager igjen til termin!!
trolly Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2008 dere som har vært kvalme lenge - har dere klart å jobbe? er selv sykmeldt 100% nå.
Gjest Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Jeg er 24 uker i morra og jeg kaster opp enda. Var helt forferdelig de første 19 ukene. Kasta opptil 10 ganger hver dag og 3-4 ganger om natta. Jeg skulle egentlig vært innlagt da men. Jeg har ikke jobbet noe i svangerskapet. 100% sykmeldt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå