Gå til innhold

flere som fortsatt kaster opp i uke 17?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kaster opp hvis jeg blir sliten eller har spist for lite/gått lenge sulten. Utrolig slitsomt... Flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene!!! :D

Jeg er i uke 21 og er ENDELIG ferdig med kvalmen. Forhåpentligvis er det ikke bare en pause ;) Det eneste som hjalp for meg var å ta det rolig. Brukte en evighet om morningen for å komme meg avgårde, og det endte ofte at jeg kom for sent til skolen.. men så slapp jeg for å være steindårlig resten av dagen. Så ta det rolig og ha alltid med deg ett eller annet å spise. druer, agurk e.l. God bedring! :)

 

Skrevet

Jeg kastet opp daglig til uke 25 jeg...nå er jeg i uke 38 og kan fortsatt finne på å kaste opp om morgenen. Yey..

Skrevet

oh yeah baby. Jeg er mildt sagt drittlei!

Skrevet

Hei

 

Tror ikke det er uvanlig.

Selv kastet jeg opp flere ganger i uka frem til uke 25-26...

Har gitt seg nå, men kan fortsatt være plaget med en del kvalme.

Har 14 dager igjen til termin!!

Skrevet

dere som har vært kvalme lenge - har dere klart å jobbe? er selv sykmeldt 100% nå.

Skrevet

Jeg er 24 uker i morra og jeg kaster opp enda. Var helt forferdelig de første 19 ukene. Kasta opptil 10 ganger hver dag og 3-4 ganger om natta. Jeg skulle egentlig vært innlagt da men. Jeg har ikke jobbet noe i svangerskapet. 100% sykmeldt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...