Gå til innhold

Vondt i korsryggen?


Jenny251210

Anbefalte innlegg

Er i uke 6 idag.....mitt første svangerskap.

 

Sliter så utrolig med smerter i korsryggen, jeg har aldri vært plaget med smerter der før, så jeg setter det i sammenheng med graviditeten.

 

Men kan man virkelig få vondt i ryggen så tidlig? Hormoner kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

jeg kan skrive under på at man kan få vondt i ryggen så tidlig. Jeg er bare i uke 4, men har hatt vondt i korsryggen i to uker. Tror jeg er mer gravid i ryggen enn i magen:) Jeg tenker at det er et godt tegn, at ting utvider seg og vokser. Rart at en liten prikk kan lage så mye smerter, egentlig.

 

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hatt noen plager til nå, bank i bordet. men i dag fikk jeg vondt i ryggen. klarte nesten ikke gå. etter jobb måtte jeg legge meg ned, er bra nå da.

er i 8 uke.

 

hehe ja det er rart med det, lille prikken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to :)

 

Men tror dere dette er noe som kommer til å plage meg hele svangerskapet, og indikerer det at jeg kan få bekkenløsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen

 

Jeg er for en "fersking" å regne, så jeg vet ikke om det har noe å gjøre med bekkenløsning. Men jeg har i alle fall et tips. Er glad i å trene, og var i starten litt redd for at trening skulle gjøre det værre. Men det har stikk motsatt effekt, er faktisk smertelindrende. Det verker mest når jeg sitter rolig lenge. Så kanskje det å gå en tur, trene eller liknende kan hjelpe deg også når det murrer som værst.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...