Jenny251210 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er i uke 6 idag.....mitt første svangerskap. Sliter så utrolig med smerter i korsryggen, jeg har aldri vært plaget med smerter der før, så jeg setter det i sammenheng med graviditeten. Men kan man virkelig få vondt i ryggen så tidlig? Hormoner kanskje?
majamor - snart Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei, jeg kan skrive under på at man kan få vondt i ryggen så tidlig. Jeg er bare i uke 4, men har hatt vondt i korsryggen i to uker. Tror jeg er mer gravid i ryggen enn i magen:) Jeg tenker at det er et godt tegn, at ting utvider seg og vokser. Rart at en liten prikk kan lage så mye smerter, egentlig. Ønsker deg lykke til!
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 har ikke hatt noen plager til nå, bank i bordet. men i dag fikk jeg vondt i ryggen. klarte nesten ikke gå. etter jobb måtte jeg legge meg ned, er bra nå da. er i 8 uke. hehe ja det er rart med det, lille prikken....
Jenny251210 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Tusen takk for svar begge to Men tror dere dette er noe som kommer til å plage meg hele svangerskapet, og indikerer det at jeg kan få bekkenløsning?
majamor - snart Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hei, igjen Jeg er for en "fersking" å regne, så jeg vet ikke om det har noe å gjøre med bekkenløsning. Men jeg har i alle fall et tips. Er glad i å trene, og var i starten litt redd for at trening skulle gjøre det værre. Men det har stikk motsatt effekt, er faktisk smertelindrende. Det verker mest når jeg sitter rolig lenge. Så kanskje det å gå en tur, trene eller liknende kan hjelpe deg også når det murrer som værst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå