Gå til innhold

Flere her som IKKE liker "jul i blåfjell"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er den eneste som ikke er overbegeistret for den serien! Får liksom ikke julestemning av BLÅ nisser:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

same here

Skrevet

jeg liker ikke serien i det hele tatt og jeg er rimelig irritert over at de sender den samme serien år etter år etter år etter år....

helt greitt at de sender jul i blåfjell et år, for så å sende noe annet og enda noe annet osv i noen år og sende blåfjell igjen...

men nå har denne serien gått i hvor mange år på rad? iallefall 4 tror jeg?

Skrevet

Enig, hvorfor kan de ikke sende Jul i Skomakergata - DET er jul det!

Skrevet

lJeg liker jul i blåfjell, men synes det er utrolig teit at de har send den så mange ganger etter verandre. savner den røde nisse jenta som må gjøre nissestreker for å få lang lue jeg =p

Skrevet

Er det ikke rødnisser i blåfjell serien å da ? mener jeg har sett det.

sønnen min er helt frelst av blådfjell er nemlig ett fjell rett ved hytta vår som heter blå fjell så han er jo helt sikker på at det er det fjelle. hehe. de viktigste er vel at barna liker serien å at de får julestemning av den.

Skrevet

gikk jul i blåfjell i fjor? hmm.. det fikk ikke jeg med meg jeg. trodde det var jul på månetoppen å greier ellerno. jeg gleder meg i allefall til 1 episode ikveld, og håper at snuppa mi vil like serien og=) men først og fremst blir det The Julekalender på tv2=)

Skrevet

Jeg syns det er en koselig serie, men vil bare si at den ikke har gått flere år på rad. I fjor var det hvertfall Barnas superjul og året før var det Jul i svingen, så det er minst 3år siden forrige gang, antagelig 4år også, for jeg tror den serien med både røde og blå nisser gikk året før det igjen (husker ikke hva den heter, men noe med Månefjell??)

Skrevet

yes, det var det jeg visste=) den heter jul på månetoppen tror jeg! jeg og reagerte på at så mange sa den hadde gått flere år på rad, for jeg liker den serien, og har ventet på at den skal komme tilbake. barnas superjul var i allefall no tull. :P

Skrevet

enig i at barnas superjul er verre hehe

det verste er jo at ikke ungen heller vil sitte og se på det :(

det er jo dem det er laget for...

Skrevet

Jeg kan ikke fordra serien. Synes det er vanvittig irriterende!

Skrevet

Barnetv er for ungene da, ikke dere!! Herregud!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...