Gå til innhold

Fødselen er igang!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig!!

 

Hatt rier med 7-9 min mellom siden 9 tiden på morningen i dag.

Det er kjempevondt, men mellom riene kjenner jeg ikke noe.

 

Jeg gleeeder meg så!!! Tenk at jeg skal få møte gullet mitt SNART!!!

 

Holder dere oppdatert så godt jeg kan ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååå heldiggris :D:D er det ikke før termin? om jeg husker riktig så leste jeg at du har termin om ei uke eller noe? helt feil det eller?

 

er det ikke litt godtvondt med rier da? for nå skjer det endelig :):):)

 

misunner deg masse masse :) lykke til :)

 

 

Gjest Mammamoms *fødeklar*
Skrevet

Lykke til gjennom smertene du nå skal igjennom, OG SÅ; lykke til med babyen som nå har bestemt seg for å komme ut til mamma'n og pappa'n sin! :-)

Skrevet

UL terminen min var på lørdag, men mensterminen er 3 des, så jeg er i rute!!

 

Riene er drit vonde, men når de er over, er de over. Da gliiiser jeg fra øre til øre, er veldig glad!!!

 

Jeg bare konser på å slappe av og puste gjennom rien, så går det kjempebra.

 

YIPPIEEE XD

Skrevet

ÅÅH :) Er misunnelig nå :) Du hadde termin samme dag som meg. Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Lykke til med fødsel,hold ut med pustingen =)

Gleder meg til det er min tur,du får sende litt fødestøv til oss andre ;)

Skrevet

Lykke lykke til!:D

Skrevet

Husk å la mannen din sjekke åpningen en gang i blandt sånn dere ikke reiser på sykehuset om du ikke har noe åpning.

Masse lykke til..du har myyyyyyyyyye å glede deg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...