Leonella777 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Endelig!! Hatt rier med 7-9 min mellom siden 9 tiden på morningen i dag. Det er kjempevondt, men mellom riene kjenner jeg ikke noe. Jeg gleeeder meg så!!! Tenk at jeg skal få møte gullet mitt SNART!!! Holder dere oppdatert så godt jeg kan
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 åååååå heldiggris :D er det ikke før termin? om jeg husker riktig så leste jeg at du har termin om ei uke eller noe? helt feil det eller? er det ikke litt godtvondt med rier da? for nå skjer det endelig :) misunner deg masse masse lykke til
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Lykke til gjennom smertene du nå skal igjennom, OG SÅ; lykke til med babyen som nå har bestemt seg for å komme ut til mamma'n og pappa'n sin! :-)
Leonella777 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 UL terminen min var på lørdag, men mensterminen er 3 des, så jeg er i rute!! Riene er drit vonde, men når de er over, er de over. Da gliiiser jeg fra øre til øre, er veldig glad!!! Jeg bare konser på å slappe av og puste gjennom rien, så går det kjempebra. YIPPIEEE XD
Blipp blopp Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 ÅÅH Er misunnelig nå Du hadde termin samme dag som meg. Ønsker deg masse lykke til.
2SønnerSmå Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Lykke til med fødsel,hold ut med pustingen =) Gleder meg til det er min tur,du får sende litt fødestøv til oss andre
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Husk å la mannen din sjekke åpningen en gang i blandt sånn dere ikke reiser på sykehuset om du ikke har noe åpning. Masse lykke til..du har myyyyyyyyyye å glede deg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå