Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Det går helt greit, vil jeg si:) Nå skal det sies at min eldste gutt hadde en mintgrønn og rosa ekstradress en periode. Og den BLE brukt. Hadde nok ikkje kjøpt den selv, men siden vi arvet den, så var det en fin og billig ekstradress:) Rødt er jo fint til begge kjønn, det:) godt med litt farge på guttene:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Dette er også arv etter søsteren. Blir mye lettere, da slipper vi å kjøpe ny og den er nesten ubrukt. Og så lenge du syns det er ok, så skal jeg bruke den, jeg stoler på deg! :-) HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Ja, det kan de.. min sønn på 6 brukte rød dress innimmelom i fjor han.. hehe.. han har yndlingsfarge rød. Han ønsket seg røde støvler et år. Det er vi foreldre som skaper disse jente/guttefargene.. ikke barna. Greit at gutter ikke går i rosa da, men rødt er vel ikke femi.. kommer litt an på rødfargen også da
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Gutten vår bruker også røde ting. Rødt er vel ikke spesielt femi. De er bokstavelig talt konge farge!
birrisj05.02.09 Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Ja selvfølgelig kan de det! Det er jo vi teite voksne som har laga "reglene" om guttefarger og jentefarger. Det er ikke noe som egentlig finnes! :-) Jeg ville kanskje ikke kledd på gutten min en rosa dress, men jeg ville absolutt kjøpt en rød uten å tenke over fargen!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 ja så klart. Jobber i barnehage, og der har 'lillebrødre' rosa flis/ulltøy, rosa støvler. Rød er lik som grønn, farge til BEGGE kjønnene. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå