Gå til innhold

Ultralyden idag gikk bra :):)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk se det lille hjertet som slo, og fosteret som hang utenfor plommesekken.

 

Gynekologen satt meg tilbake til uke 6, altså 2 uker tilbake, og forklarte det med at svangerskapet har brutt ut seinere enn jeg selv antok.

 

Hun sa at det er stor sjanse for at alt går bra nå, og at det var et veldig godt tegn at hjertet slo :)

 

Så nå er jeg glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh:) Gratulerer så mye:) Dette er spennende. Skal selv på Ultralyd på onsdag, da er jeg 8+6. Er spent på om det er et hjerte som slår der inne

Skrevet

Sååå bra :)

 

Kan jeg spørre omhvor du var og hva det kostete?

Lang ventetid der..?

Skrevet

Var på Volvat i Fredrikstad, og UL der koster 790 kr.

 

Får vanligvis time samme dag som jeg ringer, men denne gangen ringte jeg på fredag ettermiddag, og da fikk jeg time idag.

Skrevet

Gratulerer!!!!

 

Heldiggris :)

 

Skal selv på første UL 16 desember, er da 8+1....gledgruer meg.

Skrevet

Gratulerer:)) Sikkert kjempedeilig at alt gikk bra!

 

Skal selv bestille UL på volvat i Hamar til uke 7, håper på å få sett noe da!

Skrevet

Jeg skal også på hamar;)

Beste for oss hadde vært å fått time 22 des, HVIS det er oppe da;)

Skrevet

Gratulerer, dette var gode nyheter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...