*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Fikk se det lille hjertet som slo, og fosteret som hang utenfor plommesekken. Gynekologen satt meg tilbake til uke 6, altså 2 uker tilbake, og forklarte det med at svangerskapet har brutt ut seinere enn jeg selv antok. Hun sa at det er stor sjanse for at alt går bra nå, og at det var et veldig godt tegn at hjertet slo Så nå er jeg glad!
Stine? Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Åh:) Gratulerer så mye:) Dette er spennende. Skal selv på Ultralyd på onsdag, da er jeg 8+6. Er spent på om det er et hjerte som slår der inne
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Sååå bra Kan jeg spørre omhvor du var og hva det kostete? Lang ventetid der..?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Var på Volvat i Fredrikstad, og UL der koster 790 kr. Får vanligvis time samme dag som jeg ringer, men denne gangen ringte jeg på fredag ettermiddag, og da fikk jeg time idag.
Jenny251210 Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer!!!! Heldiggris Skal selv på første UL 16 desember, er da 8+1....gledgruer meg.
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer:)) Sikkert kjempedeilig at alt gikk bra! Skal selv bestille UL på volvat i Hamar til uke 7, håper på å få sett noe da!
Prinsen & spiren Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 Jeg skal også på hamar;) Beste for oss hadde vært å fått time 22 des, HVIS det er oppe da;)
Lillevenn33 Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer, dette var gode nyheter!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå