Gå til innhold

Jævla drittsider til nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker jo ikke og logge seg inn på din side i dag, flere som har problemer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hovedsaken på førstesiden sa deg ingenting?

 

"Begrenset service fra NAV 1. desember

 

Publisert: 27.11.08

 

Sentrale datasystemer i NAV er stengt 1. desember. Uten tilgang til informasjonen som ligger i disse systemene, vil servicen kunne være begrenset.

 

Noen av datasystemene som NAV i dag bruker til saksbehandling av pensjonssaker er 25 år gamle.. Disse systemene skal byttes ut i desember 2008. For å legge til rette for dette må viktige datasystemer holdes stengt mandag 1. desember.

 

De fleste henvendelser som gjelder bidrag, sosialhjelp, attføring og dagpenger vil ikke bli berørt og vil bli betjent som vanlig. Det samme gjelder enkle informasjonsspørsmål som ikke krever tilgang til fagsystemene.

 

For å sikre en best mulig håndtering av din henvendelse oppfordrer vi til å ta kontakt før eller etter mandag 1. desember.. Vi beklager de ulemper stengningen medfører."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...