Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Funker jo ikke og logge seg inn på din side i dag, flere som har problemer???
Gjest -<<- Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hovedsaken på førstesiden sa deg ingenting? "Begrenset service fra NAV 1. desember Publisert: 27.11.08 Sentrale datasystemer i NAV er stengt 1. desember. Uten tilgang til informasjonen som ligger i disse systemene, vil servicen kunne være begrenset. Noen av datasystemene som NAV i dag bruker til saksbehandling av pensjonssaker er 25 år gamle.. Disse systemene skal byttes ut i desember 2008. For å legge til rette for dette må viktige datasystemer holdes stengt mandag 1. desember. De fleste henvendelser som gjelder bidrag, sosialhjelp, attføring og dagpenger vil ikke bli berørt og vil bli betjent som vanlig. Det samme gjelder enkle informasjonsspørsmål som ikke krever tilgang til fagsystemene. For å sikre en best mulig håndtering av din henvendelse oppfordrer vi til å ta kontakt før eller etter mandag 1. desember.. Vi beklager de ulemper stengningen medfører."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå