Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Er den vinterdressen med snøring i livet laget av noe annet materiale enn "babydressene"? Jeg (og de i bhg) har merket at den blir fuktig på innsiden i beina, selv om den holder henne fin og tørr på overkroppen selv i pøsregn. Hun har ikke brukt dressen mye, til og fra den siste mnd/halvannen. Har vasket den (vasket et par ganger på hurtig/skåneprogram) og sprayimpregenert den i dag og ba bhgpersonalet gi beskjed om den blir fuktig igjen. Om den blir det - må den være våt når jeg tar den med til butikken igjen da, type at jeg tar det rett fra bhg? Må de i butikken "teste" den? Noen med reklamasjonserfaring på disse dressene? Er forøvrig kjøpt i en Reflexbutikk om det har noe å si...
MammaTil2 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg leverte inn en dress til reklamasjon, og de tar den inn for å teste den. Ingen grunn til å dra dit rett etter bhg med våt dress, men det tar en tid før du får svar så du må ha noe i reserve. Vår hadde vært brukt i to måneder, før den begynte å lekke i sømmene på beina. Jeg fikk for øvrig ny dress.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Æsj - ifht reservedress, var jo det jeg håpet jeg ikke trengte i år. Og det ble seff ikke oppdaga før nå når det er litt for kaldt til å bare bruke regntøy i et par uker liksom. Ja, ja, får høre innom med dem en dag likevel og se hva slags billigere dress som er tilgjengelig i mellomtiden. Såååå skuffa jeg som alltid har vært så fornøyd!
MammaTil2 Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Ja, de tre andre ReimaTec-dressene vi har hatt har vært vanntette. Kunne bruke de til de ble for små. Er ikke noe problem å reklamere. Eneste som kan være vanskelig er å få tak i ny dress nå. Vanligvis er de jo snart utsolgt på denne tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå