Gå til innhold

Hvor mye pynt 1.des?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye pynter dere 1.des?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tatt fram nisser enda. Ikke at jeg liker å ha huset fullt av nisser og stæsj, men noen søte har man jo.

Men jeg har til nå julestjerne hengene å lyse i vinduet og røde stearinlys (jada, vet lilla er avdentsfargen, men siden vi blir bortreist i jula, så tar vi de frem nå) og pepperkakehus.Ellers er det fint lite.

Skrevet

Jeg pynter huset 1.des, tidlig ute, men da kan jeg kose meg med pynten helt frem til jul.Hører vært år at jeg er tidlig ute, men så synes de at det er litt ekstra koselig også da. Nissene ligger jo i esken innert på loftet hele året, så godt å få de frem litt før, enn lillejulaften f.eks. Men så er alt som kan minnes om jul ute av huset 1.nyttårsdag...1mnd med nisser og ting og tang for holde.......

I år er det også våres førster jul i hus, så det er da litt ekstra stas :-)

Skrevet

Jeg og sønnen min på 3 år pyntet til jul i går,med nisser og alt som hører med.

Har ikke sånn overdrevent med pynt,men synlig blir det jo ;)

Jeg er av typen som fjerner alt rett etter nyttår,blir definitivt IKKE stående til 13 dag jul her i huset ;)

Skrevet

Pynter ikke med rødt, men svart, sølv og hvitt.. Ikke rein julepynting, mere vinterpynting, liksom. Brett med steiner, "krystaller" perler osv er pent, blant stearinlyskuler og slik. Kankjøpes billig på jysk f.eks. Veldig dekorativt, selvom det ikke skriker jul.

Skrevet

vi har eb lysende snømann i soveromsvinduet, en adventstake i stuevinduet, en stor nisse på gulvet med terassedøren, og en snøkule på barskapet..

forresten så har jeg en liten og en stor pyramide nisse som har stått på kjøkkene hele året.. :)

tar stor-pyntinga sånn i midten av des. tenkte jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...