Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har et lite stort problem, jeg svetter veldig mye (under armene) når det blir mye folk rundt meg og i store tilstelninger.. I dåpen til sønnen min hadde jeg store "vannskader" under armene, pga av jeg ble litt nervøs kan man si.. Er det noen andre her som har det likedant? Jeg kan jo aldri bruke skjorter eller noe, for da synes det merkbart med en gang. Det er så frustrerende og jeg føler ikke at jeg kan være noe fin når sånt skjer. Hvis noen har det sånn eller har hatt det sånn, hva gjør dere da dette skjer, og hva har dere som har hatt dette gjort for å bli kvitt problemet? Har liksom ikke så veldig lyst til å stå brud og svette heller. Trenger sårt litt hjelp.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Det går ann å få en form for laserbehandling under armene for å lukke svekke-kjertlene tror jeg... Med det betyr jo at svetten må ut et annet sted isteden... Ellers må du bare prøve å kjøpe en kjole som tillater litt svetting under armene... Kanskje halterneck med lav rygg kunne vært noe?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 prøv deg frem på deoer,vet at noen svetter man mindre av.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Jeg bruker noe som heter aluminiumsklorid som man får kjøpt på apoteket. (deodorant aktig)du tar det på deg ca 3 ganger i løpet av en uke,og kan gå flere måneder uten og svette. Det er selvfølgelig noen minus. for det første så må du ikke være nybarbert når du har det på deg.så hender det at det svir som F!(med det er verdt det for å slippe svettingen)Bruk det om kvelden før du legger deg(nyvaskede armhuler) og vask det bort neste morgen. Får fort over Fått et annet liv etter at jeg opptaget dette produktet
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hmm, ja sånn laser greier vil jeg helst ikke prøve.. Men den apotek deodoranten skal jeg jammen meg prøve altså.. Men jeg kan barbere meg under armene dagen etter at jeg har hatt det på eller?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Hvor mye koster en sånn deodorant forresten?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. desember 2008 #7 Skrevet 2. desember 2008 Husker forresten at når jeg jobbet i parfymeri hadde vi en slags stein-deodorant som var spesielt egnet til mennesker som var plaget av mye svette... Man tok den på en gang i uken eller slikt, også brukte man vanlig deodorant ellers...
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Jeg vil også gjerne komme med et tips Som hun litt over her, anbefaler jeg å kjøpe sånn aluminiumsklorid (glassflaske med deo-rull). Den koster noe og hundre kr. Men virkelig verdt pengene! Ellers er det også noe som heter Stop 24. Den er veldig god! Og man kan faktisk bruke den på nybarberte armhuler også, hehe Vet ikke helt prisen på denne, men tror det er noe i samme leia som aluminiumskloriden Denne bruker jeg hver kveld i og med at den er litt svakere enn aluminiumskloriden, men det er bare en vanesak Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 kommer jo mange gode tips her. Er kjempeglad for alle tipsene jeg får, for det er et lite problem med denna svettinga, og vil jo helst ikke gå der som en svett brud da Hvor får man kjøpt den milde deodoranten da? Er det apoteket?
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Er på apoteket ja, begge de jeg har anbefalt Er skikkelig plagsomt med den svettinga ja, men disse to produktene har virkelig hjulpet meg, så det er nok håp for alle!hehe:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 Hvis du har kjole med armer , så kan du ha et truseinnlegg sittende fast på innsiden av kjolen! Fungerer bra, tar fukt og lukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå