Gå til innhold

Endelig er rommet til Matilde så og si ferdig :o) (selvskryt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/380182/offset/7

(og de neste 2 bildene)

Må si jeg gleder meg vilt til hun kommer hjem!!

Hun har allerede sovet på madrassen 2 netter, og siste natta gikk veldig fint (første natta var skummelt å ligge på nytt rom så da lå gubben hos henne), og hun fikk løfter om at senga skulle være på plass til hun kom hjem i dag, så jeg er veldig spent på hva hun synes! Hun har vært kjempeklar for å sove i seng uten "pinner" (som hun kaller sprinklene), så jeg måtte jo si at det var sprinkler noen steder, men at hun kunne gå ut og inn i senga som hun selv ville, så da var det greit :o)

Så her er dagens selvskryt ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint da, får hun nytt rom så babyen i magen kan få det gamle? Tipper hun blir rimelig happy for det, var jo kjempefint....

Skrevet

Takk! :o)

Jepp, må ha rommet nærmest vårt til babyen :o) Hun ble litt misunnelig da hun hørte det skulle bli lyseblått da, siden (sitat:)"jeg liker BARE blått, jeg", men jeg håper hun blir fornøyd likevel :o)

Skrevet

Har du satt på sommerfuglene på gardinene selv? I så fall hvor er de kjøpt? Leter etter slike.. Rommet var kjempefint! En heldig liten prinsesse! :)

Skrevet

Jupp - kjøpte dem på www.panduro.no (eller hva adressen nå er). De kom med litt lang ståltråd bak, så jeg klippet den ned litt og "krøllet" den på baksiden av gardinet. De henger ikke akkurat til dommedag, men godt nok :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...