Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 skjønner hans frustrasjon fordi det er 7 uker siden vi sist hadde sex! men det er også 5 uker siden jeg fødte. jeg blør ennå, er litt sår og gruer meg egentlig litt til å ha sex igjen. (dette er vårt første barn). men jeg må innrømme at jeg har egentlig ikke har lyst heller. jeg blir kåt, men pga blodet ol blir det ei slags sperre for meg. vanskelig å forklare egentlig:/ men det som gjør at jeg blir frustrert er at det er et evig mas! jeg har sagt tusen ganger at jeg skal si fra når jeg er klar. men INGENTING er bra nok! prøver å kose, gjerne naken, bare kysse å ta på hverandre under dyna, men når jeg stopper blir det bare klaging over hvor lenge det er siden sist! hvis jeg tilbyr meg å massere han er det aldri bra nok uten at jeg tar han på kuken! får ikke dusje alene lengre for han vil være med å kose, men når jeg ikke vil at han skal inn i meg blir det bare sytinga! jeg prøver å forklare at det kan da umulig være noen glede for han hvis han vet jeg ikke har lyst, men da rister han bare på hodet!!! jeg kunne nok ha gitt han en blowjob litt oftere, men jeg skal innrømme at hodet mitt er mere på amming og hvordan få nok søvn mellom ammingene og bleieskiftene. kan ikke dette med sex vente da??? synes det er godt med kos, men vet det hele alltid ender med klaging over hvor lite puling det er!!! så vurderer å kutte ut det også i protest!! åh! godt å få ut litt frustrasjon!!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Signerer her!!! Mannen min er også sånn! Her er det 10 uker siden fødselen, og vi har hatt sex flere ganger, men det virker som han aldri blir fornøyd!! Og dersom vi sitter i sofaen og koser, vil hånden hans før eller siden havne i buksene på meg, og sånn er det alltid!! Derfor blir det sånn at vi nesten aldri koser heller.. fordi jeg vet at han vil stikke hånden i buksene på meg til slutt uansett!! Ååå, blir irritert!!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Her er det menn med respekt ser jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Kanskje på tide å vise ham voldtektsstatistikken her til lands. De fleste voldtekter foregår jo av folk man kjenner, spesielt dem man har et forhold til. Greit å få stoppet denne mannen før dere blir en del av statistikken!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 For noen ekkle menn dere har valgt. Hvordan skulle det gått om dere hadde hatt store komplikasjoner etter fødsel. jeg kunne ikke ha sex de 6 første mnd etter første fødsel på grunn av mange komplikasjoner. Mannen syns synd på meg og var veldig forståelsesfull. Var faktisk jeg som var mest frustrert. Denne gangen begynte vi så smått 5 uker etter fødsel, men det er først nå i det siste det ikke er så vondt og nå er det 8 mnd siden fødselen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Huff, dette hørtes helt vemmelig ut. Det skal ikke være sånn!!! Har dessverre ikke noen gode råd, men vil si at en snill og forståelsesfull mann ikke oppfører seg slik!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #7 Skrevet 1. desember 2008 hehe, jeg har faktisk det motsatte problemet. så jeg er litt misunnelig..hehe. Jeg tror mannen min har sperre for å ha sex med meg, fordi jeg er gravid. han sliter litt med tanken på at sønnen hans er inni meg..hehe. Men, det går vel over med tiden det også Slit mennene med helsa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 uff hadde dette problemet jeg også etter første mann... hos oss endte det med at jeg fikk helt sperre for ALL kos fordi det alltid ble sexuellt ladet er skilt fra ham nå faktisk....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #9 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er faktisk også litt misunnelig. Her skjer det ikke en pøkk med mindre jeg tar initiativ. ALDRI om han gjør noe. Herregud, det er jeg som er gravid, og synes derfor han bør ta initiativ, vise at han er litt intr osv.. Men neida. Men ronke så fort jeg er ute av døra, det er ikke noe problem. Og JA jeg blir sur! hvertfall når jeg har gitt utrykk for at vi godt kan ha sex mer enn 2 dg i uka!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #10 Skrevet 1. desember 2008 Jeg er gravid og har sex med mannen min ihvertfall en gang om dagen. Noen ganger mer.. noen ganger vil han igjen nesten med en gang.. da hender det at jeg er litt sliten, så da tar jeg gjerne en god dæsj med glidemiddel og gir han en real runk. Sitter mellom beina hans og runker han mens jeg knar ballene med den andre hånda. gjerne masserer hardt rundt analåpningen hans, kanskje også litt på innsiden. Han synes dette er sååå digg, så det blir ganske ofte. Dette er jo en ting man kan gjøre hvis man ikke orker å ha pikken akkurat inni musa. Har selv født, så vet hvor vondt det er i starten. Skal se du til og med blir kåt av det, det blir jeg. Deilig å høre og kjenne at han kommer.. Men det er jo meg, vi er jo alle forskjellig.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2008 #11 Skrevet 1. desember 2008 Be han finne vaselinboksen og et kvisthull ,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå