Yo&La+spire Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Tenker aa begynne aa proeve om ca et par mnd, men lurer paa om eg bare skal slutte med p-pillene naa. Sist brukte vi bare 2 mnd paa aa bli gravid, men da hadde eg ikke tatt p-piller paa 10 mnd. Er bare saa redd for at det skal ta langt tid naa dersom eg kjoerer p-piller "helt ut"....Noen som har erfaringer med dette? P-piller er lik bruke lenger tid paa aa bli gravid? Eller er det bare tull?
Solisolden Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Jeg har lest at de som bruker p-piller bruker gjennomsnittlig 2-3 mndr lengre på å bli gravide enn de som ikke gjør det. Jeg sluttet på pillen i begynnelsen av august og har enda ikke blitt gravid eller kommet helt i syklus. Så jeg angrer litt på at jeg ikke slutta før....
Nonsense Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Mens jeg derimot gikk rett inn i vanlig syklus etter pilleslutt, og ble gravid på andre eggløsning. Har hørt noen rykter om at det er større sjanse for SA om man blir gravid rett etter pilleslutt, men trur det bare er tull.
Solisolden Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Men hvis du slutter på pillen nå så kan du jo være ekstra forsiktig eller eventuelt bruke kondom i to mndr før du starter prøvinga for fullt!!
Svensk tjej Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Jag har hört att man är som mest fruktbar direkt efter man slutar på p-piller. En kompis fick höra detta efter att hon hade slutat på pillerna i god tid innan det vara aktuellt att bli gravid och då använde kondom en stund för att sedan inte alls bli gravid på ett år. Med nr två slutade hon på pillerna när hon önskade bli gravid och blev det på första försöket! Det var kompisens historia iallafall. Jag har testat positivt idag efter 4 månaders prövande. Ska testa igen, kan inte riktigt tro att det är sant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå