Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Lenge siden sist! Hvordan er ståa og formen hos dere`? Jeg har det overraskende greit..Desember står for tur og tiden flyr fantastisk fort...snart er jo terminen her!! Hva med julelunch snart?!?
TullHøna Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Hei! Formen her er også ganske bra, hjelper på å få være hjemme på dagtid. Er sjeleglad for at det er 1.desember idag og har starta nedtellinga til jul! Hurra!! Julelunch er jeg gjerne med på, går bare hjemme allikvel, så fint å treffes for å få tida til å gå! Og alle dager passer for meg, har slikt å gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå