Gå til innhold

Hei Lillehammer damer og omeng! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden sist! :)

 

Hvordan er ståa og formen hos dere`? Jeg har det overraskende greit..Desember står for tur og tiden flyr fantastisk fort...snart er jo terminen her!! :)

 

Hva med julelunch snart?!? :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Formen her er også ganske bra, hjelper på å få være hjemme på dagtid.:) Er sjeleglad for at det er 1.desember idag og har starta nedtellinga til jul! Hurra!!

 

Julelunch er jeg gjerne med på, går bare hjemme allikvel, så fint å treffes for å få tida til å gå! Og alle dager passer for meg, har slikt å gjøre..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...