Gå til innhold

Verdens beste tips... Unn dere dette jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et gammelt ukeblad jeg kom over hos tannlegen at vi jenter/damer ikke tenker nok på oss selv... Vi setter mann/barn/hus og familie før oss selv,så det blir liten tid til egenpleie.... Det er ikke bare tiden det står på men også økonomi. Det er ikke mange som har mulighet til å gå til frisør hvergang man føler seg ufresh... Jeg kjente meg SÅ godt igjen i artikkelen at jeg tok med meg hele blade hjem for og følge oppskriften... Noe jeg har gjort i 5 uker og jeg føler meg MYE bedre...

- Sett av 1 time i uka som du bruker på egenpleie. Du trenger ikke kjøpe inn dyre såper og kremer det enkle er ofte det beste. Lag hjemmelaget kroppskrubb av salt og såpa du bruker til hverdags,eller om du har en favoritt såpe du bruker til spesielle anledninger. Dette fungerte kjempe bra og huden blir kjempe myk+ at alle "nupper" ble borte...Ta en lang og varm dusj/bad før du skrubber deg. Smør deg inn med en go body lotion etterpå. Trenger heller ikke koste altformye,min favoritt er Vaseline intensive care extra strength lotion. Den er kjempe bra og billig ca 35-40kr

- Barber legger (og andre steder som du ønsker) en gang i uka. Gjørde også selv om det er vinter,det får deg til og føle deg MYE freshere!!! Ingen nåde jenter av med "stilongsen" ;-)

- Napp øyebryn,stell negler på fingre og tær.Fil bort hard hud under foten med en fotfil...

- Bruk en god hårkur engang minst engang i uken. Legg deg aldri med vått hår!!!! Så slipper du bad hair days...

- Lag en ansiktsskrubb av en mild såpe+salt og skrubb engang i uken.Hvis du gjør det når du tar en lang dusj eller et bad åpner porene seg p.g.a varmen noe som forsterker efekten,avslutt med kaldt vann for og lukke porene igjen. Dette tok bort alle mine sorteprikker og urenheter+at jeg fikk babyhud:-) Smør med en ansiktskrem som som passer deg etterpå...

Lykke til jenter,håper det hjelper nnoen like godt som det hjalp meg:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Dette har jeg tenkt på mange ganger, og nå skal jeg virkelig sette igang! Det gjør underverker for selvtilliten å ta av briller og på med linser, lakkere neglene, barbere leggene og føle seg gulpfri, pen og sexy=)

Jeg tror nok det kan ha mye å si for forholdet også - både at man føler seg bra selv, og at partneren syns man ser ok ut=)

Skrevet

skal bare føde først.. kommer liksom ikke såå godt til enda :P hihi..

men er helt helt enig.. sånne ting hjelper veldig.. holdt på å drite meg ut nå å si at mannen har nok heller ikke noe imot det, men det er jo for vår det vi skal gjøre det :)

men er jo bare det å huske på det.. går lett i glemmeboka her..

men tusen takk for kjempetips :)

Skrevet

Bare hyggelig:-) Det er sant det med barbering og graveditet...

Lykke til med fødsel *1smule HØYGRAVID*...........

Vennlig hilsen HI

Skrevet

Tusen takk. Dette skal jeg prøve i kveld!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...