heldiggisen babe Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Jeg sitter her og stirrer ut i luften. Jeg kan ikke fatte at jeg etter 3 års prøving endelig er blitt gravid!!! Jeg føler meg som verdens heldigste og gleder meg til å fortelle min fantastiske mann at vi skal bli foreldre!!!! Har mistet to ganger før så jeg ble engstelig med en gang for at det skjer igjen, men akkurat idag skal jeg smile og være såååå positiv! Sender babystøv til alle prøvere
Enitsirk79 Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer så masse! Vel fortjent! Tar imot litt støv fra deg jeg og krysser fingrene for at dette går bra. Alle gode ting er tre vet du!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Så fantastisk!! Det gir virkelig håp til andre slitere. Gratulerer sååå mye og lykke til med svangerskapet!
*Lykkeligmamma87* Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Gratulerer så mye:) dette fortjente dere:)
Lillemor + bittelillemor Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Wow. Gratulerer. så fantastisk! Ønsker deg all hell og lykke i graviditeten! Og så tar jeg imot litt babystøv! ;o)
Gurine og gulla Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 ÅÅÅÅ gratulerer så mye:) Det unner jeg dere virkelig:) Håper alt går bra denne gangen og du får et fint svangerskap:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå