Meggy B - har født! Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Dette er nummer 2 i rekken og jeg kjenner at jeg syns det er leeenge til 10 mai...mannen jobber offshore (5 på 5 av!) og det kan bli slitsomt i lengden. Jeg har en gutt på 2 som er veldig søt og grei men det blir tungt å gjøre alt selv hver morgen og kveld...handling, middag, vaske klær, legging etc. Jeg har en del vondt i bekkenet allerede, så hvordan skal dette gå?? Jeg skjønner jo at det blir travelt når ungen er født også men da er jeg fri for gravid-plager og forhåpentligvis får mannen seg en jobb på land til den tid...... et lite hjertesukk......
jeg fant firkløvern Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Tja, er vel egentlig ikke lei enda, men merker at de "problemene" jeg har plager meg. Sliter med bekkenet og har fått antydning til åreknuter (!) Det plager meg veldig. Bruker støttestrømper, men vet ikke om det hjelper.. Så er engstelig for hvordan det skal bli etterhvert som magen blir tyngre. I tillegg har det blitt lite med trim, så jeg føler meg veldig slapp Dette er nr 3, så det merkes på kroppen. Men kan tenke meg det er slitsomt å være alene i så lange perioder som du er. Er han i barnehage på dagtid, og jobber du? En toåring krever sitt, det er sikkert.
Torshov!! Skrevet 2. desember 2008 #3 Skrevet 2. desember 2008 Har vel egentlig aldri likt det å være gravid jeg da... så ja jeg skulle gjerne slippe akkurat den biten:-) Har 2 fra før og vært plaget med bekkenet begge gangene. Dette går bra foreløpig men har vært en del kvalm og hatt veldig mye vondt i hodet! Så gleder meg til jeg er ferdig... veldig lenge til da men... termin 31. mai... Vi får holde ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå