MammaMia123 Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Amma ikke 1.mann så jeg har jo null peiling på dette. Men av og til stikker det skikkelig i brystvortene! Er det brystspreng eller?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 På meg begynte det å stikke i brystvortene når melka begynte å komme, altså når utdrivningsrefleksen kom igang. Brystspreng har jeg bare hatt en gang (dårlig melkeproduksjon) men det kjente jeg i hele puppene, de var steinharde og ømme, og jeg hadde vondt til under armene.
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Hvis det stikker når babyen ammes kan det også være sopp. Jeg fikk skikkelig stikking i brystene da jeg og lillemann fikk sopp..
MammaMia123 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2008 Ja, når hun begynner å suge gjør det vondt i ei lita stund før det gir seg... Trodde jeg bare var øm... Da må jeg vel til legen da?
Gjest Sauen - preggers Skrevet 1. desember 2008 #5 Skrevet 1. desember 2008 Hvis det er sopp må du nok til legen, ville tatt en tur for å få sjekket det=)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #6 Skrevet 1. desember 2008 Sjekk med legen ja. Det ble ganske vondt etterhvert når gutten ammet. Men med salve forsvant det fort, og amminga gikk greit igjen. .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå