engutttil=) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 korsen gikk d på ultralyd idag`? eg e så bekymra før deg!
Stine? Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Heisann=) Tusen takk for omtanken:) Skal ikke på UL før på onsdag.. Må si jeg er ganske spent ja!!!
engutttil=) Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2008 Oki=) Ja du får ha masse lykke til=) må han der typen din få bedre tanka da=)
Stine? Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Tusen takk for det ja:) Sitter og håper på akkurat det samme:) Er så spent at jeg skjønner ikke hva som skal til for å få tiden til å gå
engutttil=) Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2008 hei=) ' korsen gikk d? klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå