Gå til innhold

Varierende graviditetssymptomer??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har vært superkvalm hver dag nesten hele dagen de siste to ukene, er i uke 8 nå.

Men i dag er jeg bare litt uggen, ikke sånn som det har vært. Ha dette variert hos dere eller?

Blir redd for at noe er galt da, selv om jeg håper jeg bare er litt overhysterisk..

 

Takk for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er varierende ja. Selv har jeg kastet opp i 2 uker nå. Den første uka var skikkelig ille. Nå er det bare et par ganger om dagen. Men regner med dette er normalt, så bekymrer meg ikke for avtagende kvalme nei :) Er bare godt det :) Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...