Anya Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Hei jenter! Har vært superkvalm hver dag nesten hele dagen de siste to ukene, er i uke 8 nå. Men i dag er jeg bare litt uggen, ikke sånn som det har vært. Ha dette variert hos dere eller? Blir redd for at noe er galt da, selv om jeg håper jeg bare er litt overhysterisk.. Takk for svar!!
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Tror nok det er varierende ja. Selv har jeg kastet opp i 2 uker nå. Den første uka var skikkelig ille. Nå er det bare et par ganger om dagen. Men regner med dette er normalt, så bekymrer meg ikke for avtagende kvalme nei Er bare godt det Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå