Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Ja.. Er i uke 20 med andremann.. Og jeg vil så veldig veldig våkne opp og legge meg med skikkelig gravidmage.. hehe.. Men mange synes bare at jeg ser småfet ut enda.. hehe.. Spist litt mye burgere.. Fordi jeg venter jente denne gangen at magen er annerledes kanskje?? Med mini så jeg fødeklar ut på denne tiden.. hehe.. I uke 20 med andremann og enda ikke noen som har turt og spørre om.. - er du gravid kanskje??- neida.. hehe.. Fikk dere senere mage med jentene deres?? Kan være at jeg ikke har lagt på meg så mye denne gangen.. Men nå vil jeg ha skikkelig mage snart.. =)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 Er det ikke det de sier om jentemager, at magen aldri blir helt spiss? Du får si det til folk at jenta i magen stjeler all din skjønnhet ;-)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Jeg hadde heller aldri noe særlig stor mage med jenta mi, mens svigerinnen min som var gravid samtidig og ventet gutt fikk ganske stor mage... Han var et kilo tyngre da, men allikevel... Hos meg så jeg bare gravid ut på sidene, hehe, så ut som jeg hadde spist litt for mye (og det hadde jeg vel også).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå