Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått med uregelmessige rier siden onsdag.. og er så lei...

Det skjer jo aldri noe mere... bare gir seg.

Jeg vil ha det overstått! Dessuten funker ikke kjerringråd på meg.. har prøvd ALT.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke morsom lesing... Jeg hadde rier på lørdag, og har hatt vondt og smårier i etterkant. Skjønner at du er utålmodig når jeg kjenner på meg selv!! I morgen skal jeg til modningsakupunktur, så da MÅ det skje noe...

Gidder ikke mer kjerringråd, for det er jo så kjedelig når det blir falsk alarm!

Skrevet

Å håper at denne akupunkturen vil fungere for deg da:)

Jeg er snart der at jeg stikker til sykehuset å griner meg til en igangsettelse.. Men det kommer vel bare en jm og trøster og sender meg hjem igjen.. hehe

Skrevet

Ja, det er ikke akkurat lett å bli satt i gang, selv om man er mye på overtid. Hvor skal du føde da?

Håper det setter i gang for fullt snart, da.

Skrevet

Jeg skal føde på riks'n, vi har et barn med flere hjertefeil, så hun skal igjennom flere operasjoner og slikt. Så den angsten der tar på veldig også.

Vil liksom bare komme i gang med det, blir gal av å vente og lure på om det vil gå bra, og om det er mere med tilstanden hennes vi ikke vet.

Ja.. mange følelser og mange tanker. Og jo lenger tid vi venter, jo mere kommer pessimisten snikende. Så det tar på nervene, kjenner jeg er ganske så tynnslitt og frynsete.

Skrevet

Huff, så trist at fødselsopplevelsen skal måtte inneholde sånne redsler også. Stakkars deg, håper du får slappet av litt nå også selv om du selvfølgelig er stresset. Jeg fødte på Riksen sist og skal føde der nå også, de er i hvert fall utrolig flinke.

Lykke lykke til! Håper det setter i gang snart og at alt går bra. Håper du er fornøyd med oppfølgingen og at de hører på deg hvis du ønsker igangsettelse eller KS.

Skrevet

Tusen takk:)

Lykke til du også.

Ja jeg må få fullrost riksen for fantastisk oppfølging og utrolig flotte leger/jordmødre. Der er kjempe knall der. Så vi er jo i de beste hender:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...