Gjest Skrevet 1. desember 2008 #1 Skrevet 1. desember 2008 Det slo meg i dag da jeg logget inn her, nå er det ikke lenge igjen. Og alt jeg skulle gjort farer gjennom hodet mitt. Vaske opp barneklær, hente frem seng og vogge, få tak i hardbag til teutoniaen osv.. Gleder meg, men gruer meg på samme tid. Det blir rart å bli fire i familien. Et spørsmål også i den forbindelsen; er det nå babyen ligger som høyest? Sånn før den faller lenger ned i magen?
LilleBanan blir storebror Skrevet 1. desember 2008 #2 Skrevet 1. desember 2008 oi oi, spennede! PLutselig er man nesten i mål! Er det ikke ved ca 40 dager igjen at llivmoren er på sitt høyeste?...derav høygravid... Menerå huske at det var slik det var:)
Gjest Skrevet 1. desember 2008 #3 Skrevet 1. desember 2008 Takk for svar. :-) Da har jeg ennå en liten stund til at den er på sitt høyeste da. Er greit med plass oppover denne gangen synes jeg, så det gjør ingenting. Men man merker jo at pust og puls ikke er det samme nå som før. hehehe. :-)
celodi Skrevet 1. desember 2008 #4 Skrevet 1. desember 2008 Det går fort ja!!! Har 1 mnd igjen i morgen jeg.. Kjempe spent=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå